قصه‌گویی و نمایش ویژه کودکان مبتلا به سرطان در خانه ماپار اهواز

مربیان و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان هم‌زمان با برگزاری دومین جشنواره فانوس، ویژه‌برنامه‌های قصه‌گویی و نمایش را با حضور کودکان مبتلا به سرطان در خانه ماپار اهواز برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، شامگاه شنبه یازدهم خردادماه 1398 مریم فهیم پور کارشناس هنرهای نمایشی و قصه گوی بین‌المللی و زهرا شوشتری مربی فرهنگی و کارگردان نمایش‌های عروسکی کانون هم‌زمان با برگزاری آیین اختتامیه دومین جشنواره فانوس در خانه ماپار اهواز با اجرای نمایش عروسکی و قصه‌گویی کودکان سرطانی بیمارستان بقایی را شاد کردند.

در این برنامه که با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، سازمان زیباسازی شهرداری اهواز، کمپین تبلیغاتی هدف، خانه ماپار و بیمارستان بقایی اهواز برگزار شد از سوی کانون استان خوزستان به 23 کودک شرکت کننده در این برنامه هدایایی به‌رسم یادبود اهدا شد.

آیین اختتامیه دومین جشنواره فانوس شامگاه شنبه شامگاه شنبه یازدهم خردادماه 1398 در حالی با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، رئیس سازمان زیباسازی شهرداری اهواز و تنی چند از دیگر مسئولین و جمعی از علاقه‌مندان برگزار شد که در آن فانوس‌های ساخته شده کودکان و نوجوانان در جای‌جای خانه ماپار اهواز به نمایش در آمد و گروه‌های فرهنگی و هنری با اجرای ویژه‌برنامه‌های نمایش عروسکی، قصه‌گویی و اجرای تئاتر رونق‌بخش این برنامه بودند.

گفتنی است: از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان به کلیه شرکت کنندگان دومین جشنواره فانوس هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =