«گیسو طلا» برگزیده‌ی کانون کودک و نوجوان خانه تئاتر شد

نام دو عنوان از نمایش‌های کانون پرورش فکری در میان برگزیدگان و تقدیرشدگان سال ۱۳۹۷ کانون کودک و نوجوان خانه تئاتر قرار گرفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نمایش «گیسو طلا» به نویسندگی و کارگردانی بهاره میرزاپور برگزیده بخش نویسندگی خانه تئاتر شد.

در این آیین از رامین مسیبی بازیگر نقش مرد نمایش «گیسو طلا» نیز قدردانی شد.

بر اساس این خبر، بهاره میرزاپور نامزد بخش‌های کارگردانی و شعر کانون کودک و نوجوان خانه تئاتر و نگین تقوی‌زاد نامزد بخش بازیگری زن، خانه تئاتر نیز شده بودند.

«گیسو طلا» ماجرای دختر بچه‌ بازیگوش و دهن‌بینی‌ست که مرغی به نام پرحنا دارد. او به پیشنهاد یکی از اهالی تصمیم می‌گیرد برای پذیرایی از کدخدا مرغش را بپزد به این منظور راهی سفری می‌شود تا دستور پخت مرغ را از خاله‌اش بگیرد....

در این آیین همچنین از نمایش «هدیه اسرارآمیز» به کارگردانی میثم موسوی و نویسندگی آتسا شاملو از تولیدات کانون به عنوان تنها نمایش تمام عروسکی قدردانی شد.

این اثر که از نمایش‌نامه دوازده ماه سال ساموئل مارشاک اقتباس شده است، روایت شاهزاده‌ای است که از مردم به مناسبت شب یلدا و شب تولدش و در ازای دریافت یک جایزه، طلب گل پامچال می‌کند.

این آیین روز ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ در سالن بازسازی شده مهین اسکویی خانه تئاتر برگزار شد.

گفتنی است پیش‌تر نیز نمایش «ترنج» از تولیدات کانون پرورش فکری، سه جایزه بهترین کارگردانی، بهترین موسیقی و بهترین طراحی صحنه، جشن نمایش‌گران عروسکی خانه تئاتر را به خود اختصاص داده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =