پیش به سوی  تابستان پررونق کانون

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین، نشست برنامه ریزی –راهبردی تابستان امسال را  با حضور مسوولان مراکز فرهنگی و هنری استان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 19 خرداد 1398،،نشست برنامه ریزی-راهبردی فعالیت‌های تابستانی کانون با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی-اجرایی، کارشناسان ستادی و مسوولان مراکز فرهنگی و هنری استان در مرکز فرهنگی و هنری مجتمع برگزار شد.

در این نشست «مژده اروجی» مدیرکل کانون استان قزوین با غنیمت شمردن فرارسیدن فصل اوقات فراغت دانش‌آموزان برای ارائه خدمات بیشتر به کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی و هنری استان، بر رویکرد ایجاد نگرش پرامید و سازنده به آینده در کودکان و نوجوانان در برنامه‌های تابستان در پیش‌رو، تاکید کرد.

در ادامه ضمن خوانش شیوه نامه کارگاه‌های تابستانی، درباره چگونگی پیاده سازی آن در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین، رایزنی شد.

اطلاع رسانی گسترده به مخاطبان و جلب مشارکت دستگاه ها و سازمان های فرهنگی استان در همکاری برای پربار سازی اوقات فراغت بچه‌های استان ، بومی سازی برنامه‌های تابستانی در مراکز براساس نیاز و مقتضیات منطقه، اجرای همه جانبه طرح تکریم ارباب رجوع، هماهنگی و همراهی مستمر واحد ستاد و مراکز برای ارتقای فعالیت‌ها ،از جمله مواردی بود که دراین نشست مطرح شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =