کودکان کار به تماشای نمایش «کچل کفترباز» نشستند

نمایش عروسکی «کچل کفترباز» روز ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ به مناسبت روز جهانی منع کار کودکان به صورت رایگان برای کودکان کار در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این روز بیش از ۱۱۰ کودک و نوجوان از موسسه‌های مختلف نگه‌داری از کودکان کار در تهران در نوبت صبح ساعت ۱۱ میهمان این نمایش بودند.

نمایش «کچل کفترباز» تلفیقی از اجرای بازیگران و تکنیک عروسکی است که نسرین خنجری با نگاهی آزاد به داستان قدیمی آذربایجانی آن را نوشته و آزاده انصاری آن را کارگردانی کرده است.

داستان این نمایش درباره دو موجود جذاب و دوست داشتنی است که از دل قصه‌ها و افسانه‌ها بیرون آمده و با روایت و بازی قصه‌ی آشنای «کچل کفترباز»، به دخترکی غمگین یاد می‌دهند که چگونه شادی را جایگزین غم و اندوه کند.

بر اساس این خبر اجرای این نمایش از ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ در مرکز تئاتر کانون آغاز شده است و هر روز به جز شنبه‌ها صبح‌ها ساعت ۱۰ ویژه مدارس و مهدهای کودک و ساعت ۱۹:۳۰ برای عموم در سالن گلستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون واقع در پاک لاله تهران اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید اینترنتی بلیت به سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com مراجعه کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیش‌تر و ذخیره بلیت با شماره تلفن‌های ۰۲۱۸۸۹۶۶۱۱۹ و ۰۹۲۲۳۹۳۲۸۹۲ و ۰۹۳۰۷۰۲۰۶۷۱ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =