نشست مدیرکل کانون و مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل

در نشست مشترک مدیرکل کانون استان و مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل، پیرامون همکاری مشترک و افزایش سطح فعالیت‌ها تأکید شد و زعفر احدزاده از تغییر نام پارک فردوس به نام کانون قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زعفر احدزاده گفت: با عنایت به ظرفیت تخصصی و برجسته کانون در ارتقای شاخص‌های فرهنگی اجتماعی استان و نیز ظرفیت و توانمندی‌های شورای اسلامی و شهرداری اردبیل، همکاری‌های دو سازمان بیش از پیش افزایش‌یافته و در همین راستا تصمیمات خوبی در راستای برنامه‌های مشارکتی اتخاذشده است.

مدیرکل کانون استان ضمن قدردانی از شورای نام‌گذاری شهرداری اردبیل در خصوص پذیرش پیشنهاد اداره کل کانون استان مبنی بر تغییر نام پارک فردوس به پارک کانون و با توجه به استقرار این اداره کل در داخل این پارک، افزود: شورای اسلامی و شهرداری اردبیل همواره حامی اقدامات فرهنگی بوده و با توجه به رسالت خطیر کانون در شکل‌دهی به شخصیت کودکان و نوجوانان و توسعه فرهنگ ساختارمند، از همکاری‌های ارزشمند و سازنده بهره‌مند بوده‌ایم.

در این دیدار، عاطف محمدنژاد مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل هم بر تداوم همکاری مشترک در راستای فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ شهرنشینی تأکید و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان را یکی از مهم‌ترین نهادهای تأثیرگذار در این فرآیند قلمداد کرد.

وی همچنین در خصوص همکاری‌های متقابل اعلام آمادگی نمود که حضور مؤثر و فعال این سازمان در برنامه‌های کانون، مؤید این نکته مهم است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =