نشان و دیپلم افتخار مسابقه بین‌المللی نقاشی بلاروس در دستان کودکان خوزستانی

کودکان خوزستانی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نشان و دیپلم افتخار سیزدهمین مسابقه بین‌المللی نقاشی کشور بلاروس را کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، نهال دیده‌بان کودک بهبهانی عضو کانون پرورش فکری موفق به کسب جایزه (نشان) و دیپلم افتخار سیزدهمین مسابقه بین‌المللی هنر و گرافیک «سرزمین مادری» کشور بلاروس شد.

امیرعلی طالبیان زاده از دزفول وهستی رحمت اللهی و هانا حیات هندیجانی هردو از بهبهان نیز دیگر اعضا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند که توانستند در این مسابقه بین‌المللی دیپلم افتخار کسب کنند. 
برگزیدگان خوزستانی این مسابقه عضو مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان هستند که زیر نظر ناهید مهران فر و نجمه طالبیان زاده مربیان هنری کانون آموزش دیده و در این مسابقه شرکت کردند.
گفتنی است: کانون در این مسابقه هنری با ارسال ۵۱۲ اثر نقاشی اعضای خود شرکت کرده بود و هفت کودک و نوجوان عضو این نهاد فرهنگی موفق به کسب جایزه (نشان) و دیپلم افتخار سیزدهمین مسابقه بین‌المللی هنر و گرافیک «سرزمین مادری» کشور بلاروس شدند و ۵۶ عضو دیگر مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز دیپلم افتخار این رویداد هنری را به دست‌ آوردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =