نمایش «عموی عجیب بزرگ کوچیک من» در مرکز تئاتر کانون

اجرای نمایش «عموی عجیب بزرگ کوچیک من» به کارگردانی ناصر آویژه و نویسندگی گیتا داودی از ۱۰ تیر ۱۳۹۸در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، قصه‌ی این نمایش ماجرای کتاب‌خانه‌ای‌ است که از سوی خانمی اداره می‌شود که معتقد است قصه‌ها وکتاب‌ها می‌توانند تاثیر خوب و جادویی‌ای داشته باشند و با ورود دختر کوچکی به نام سارا که مدتی‌ است به دلیل مسایل پیش آمده در زندگی‌اش غمگین و تنهاست، ماجراهای عجیبی شکل می‌گیرد.

نمایش «عموی عجیب بزرگ کوچیک من» با الهام از آثار «شل سیلور استاین» از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سوی گروه نمایشی «بازی‌سازان» تولید شده است.

بر اساس این خبر آهنگ‌ساز این اثر نمایشی آرش سلگی است و اصغر فریدی‌ماسوله، سینا ییلاق‌بیگی و سهیلا جوادی به ترتیب طراحان حرکت، صحنه و لباس هستند.

هم‌چنین ساخت انیمیشن تئاتر «عموی عجیب بزرگ کوچیک من» را رامین بهادری ساخته و رضا خضرایی طراح نور  در این نمایش است.

در عین حال در این اثر هنری الهام زارعی به عنوان دستیارکارگردان، امید علیرضایی مدیر صحنه، سهیل سالکی منشی صحنه و بهروز فائقیان به عنوان روابط عمومی و تبلیغات مجازی همکاری می‌کنند.

بر همین اساس بهناز مهدیخواه کار طراحی و ساخت عروسک‌ها را برعهده داشته و مبینا افراسیابی نیز عروسک‌گردان نمایش «عموی عجیب بزرگ کوچیک من» است.

در همین حال طراحی پوستر و بروشور نمایش «عموی عجیب بزرگ کوچیک من» را یاسمن سلگی انجام داده و مریم آشوری، ماهک فتاح‌پور، ناصر آویژه، مهرداد باقری، شاهین گلکار، محمد اله‌دادی، سبا سلیمانی و رها آویژه بازیگران آن هستند.

این نمایش با صدای سعید چنگیزیان، الهام کردا و علیرضا ناصحی تابستان ۱۳۹۸ در سالن بوستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب، داخل پارک لاله تهران به روی صحنه می‌رود.

نمایش «عموی عجیب بزرگ کوچیک من» از ۱۰ تیر هر روز به جز شنبه‌ها صبح‌ها ساعت ۱۰ ویژه مدارس و مهدهای کودک و ساعت ۱۸:۳۰ برای عموم اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیش‌تر و ذخیره بلیت با شماره تلفن ۰۹۱۹۹۹۶۲۹۱۶ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =