تجلیل از کانون پرورش فکری سمنان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان

کارشناس اداره‌کل کانون پرورش فکری و مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون سمنان در ارزیابی برترین‌های اوقات فراغت سال۱۳۹۷ به‌عنوان کارشناس ناظر و مسئول پایگاه برتر تجلیل شدند.

به‌ گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش استان سمنان، در جلسه‌ای که به ریاست سیدعباس دانایی فرماندار و رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان با دبیری اداره ورزش و جوانان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد از شهناز دامغانیان کارشناس آموزش و مریم کاشی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان به‌عنوان کارشناس ناظر و مسئول پایگاه برتر با اهدای لوح و هدیه، قدردانی شد.

بر اساس این گزارش، فرماندار سمنان از برگزاری ۲۰۱۸ برنامه اوقات فراغت در ۲۱۱ پایگاه با مشارکت ۱۹ دستگاه اجرایی در سال۱۳۹۷ در این شهرستان خبر داد و بر لزوم هدفمندکردن برنامه‌های اوقات فراغت تأکید کرد.

دانایی در ادامه با اشاره به لزوم تدوین برنامه‌ای جامع برای اوقات فراغت جوانان افزود: متناسب‌سازی برنامه‌های اوقات فراغت با نیازهای روز مخاطبان، ضروری است.

وی هم‌چنین با بیان این‌که شهرستان سمنان با داشتن بیش از ۳۷هزار دانش‌آموز ازجمله شهرستان‌های مهم به لحاظ جمعیت دانش‌آموزی است، گفت: پرکردن اوقات فراغت آنان نیازمند برنامه‌ریزی منسجم است تا این فرصت سرمایه‌ساز در سایه غفلت ناخواسته هدر نرود.

فرماندار و رئیس ستاد ساماندهی امورجوانان شهرستان در پایان با تأکید بر تنوع و خلاقیت برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت و نیز بومی‌سازی برنامه‌ها اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های آموزش مهارتی که منجر به اشتغال شود در دستور کار اعضای ستاد قرار گیرد.

گفتنی است؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در تابستان سال گذشته با ۲۳ پایگاه ثابت، سیار و پستی در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت، فعالیت بسزایی داشته که از این بین، چند مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری از سوی ستاد سامان‌دهی امور جوانان شهرستان به‌عنوان پایگاه برتر و تعدادی نیز به‌عنوان عضو تیم ارزیاب معرفی و تجلیل شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =