آغاز کلاس‌ها و فعالیت‌های فرهنگی هنری کتابخانه‌های سیار شهری و روستایی کانون گلستان ویژه‌ی تابستان

همزمان با شروع فصل تابستان، کلاس‌های متنوع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان کتابخانه‌های سیار روستایی و شهری آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری گلستان، کتابخانه‌های سیار روستایی و شهری کانون گلستان با انجام فعالیت‌هایی همانند روخوانی و معرفی کتاب، آموزش کاردستی، نمایشنامه‌خوانی، آشنایی با قرآن و حدیث، نمایش فیلم کوتاه، بازی و سرگرمی،معرفی سرزمین و شخصیت،کارگاه نقاشی، نمایش عروسکی، تفکر خلاق و ... نقش موثری در مهارت ورزی، توانمندسازی، کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان و نیز پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فردی جامعه هدف خود ایفا می کنند.

کانون پرورش فکری گلستان در حال حاضر با دارا بودن ۹ کتابخانه سیار روستایی و شهری به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به کودکان و نوجوانان روستایی و مناطق شهری کمتر توسعه یافته خدمات متنوع فرهنگی، هنری، علمی و اسلامی ارائه می دهد.

لازم به توضیح است با توجه به رسالت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مبنی بر ارائه خدمات با کیفیت به جامعه هدف، تمامی فعالیت‌های کارگاهی این مراکز در سه ماهه فصل تابستان به صورت رایگان می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =