کد خبر: 288830
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱
بازدید 881
آغاز فصلی نو برای کتاب‌خوانان مرکز سه کانون مشگین شهر

ویژه‌برنامه «کتاب‌خوان فصل» با حضور والدین، اعضا، مربیان و مسئولان دهستان آلنی، در سالن سینمای مرکز سه کانون پرورش فکری مشگین شهر برگزار شد.

این برنامه باهدف تجلیل و معرفی اعضای کتاب‌خوان در فصل بهار، گسترش و نهادینه کردن فعالیت‌های کتاب محور و تشویق سایر اعضا به مطالعه کتاب اجرا شد.

در آغاز برنامه علی طالبی عضو فعال مرکز به قرائت قرآن مجید پرداخت و سپس نیر پیکام سرپرست مرکز ضمن خوش‌آمد گویی به میهمانان، در رابطه با اهداف برنامه، روند اجرایی و انتخاب اعضای برتر در زمینه کتاب‌خوانی توضیحاتی ارائه داد و به معرفی کارگاه‌های تابستانی با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی پرداخت.

فاطمه حسینی عضو کودک، دکلمه شعر «حیدربابا یه سلام» را اجرا کرد و گروه نمایش مرکز آلنی با حضور۶ نفر از اعضای دختر، نمایش خرگوش باهوش از مجموعه‌ی (کتاب– ماسک) را برای میهمان‌ها اجرا کردند که اجرای این نمایش مورد استقبال والدین و سایر اعضای مرکز قرار گرفت.

اجرای سرود توسط ۱۴ نفر از اعضای دختر، پخش تیزر فعالیت‌های ۳ ماهه فصل بهار و اهدای جوایز برگزیدگان کتاب‌خوانی از سایر برنامه‌های اجرایی بود که در پایان با پذیرایی از میهمانان، اعضا و والدینشان جهت بازدید از کارگاه‌ها و نمایشگاه فعالیت‌های فصل بها ر به سالن مطالعه مرکز راهنمایی شدند و از آثار اعضای فعال بازدید کردند.

گفتنی است، طرح «بخوانیم تا بدانیم» توسط مربیان مرکز آلنی و برای سال ۱۳۹۸ پیش‌بینی‌شده است و در پایان هر فصل، کتاب‌خوان‌های برتر با عنوان«کتاب‌خوان فصل» معرفی می‌شوند. همچنین ضمن تجلیل از آن‌ها، اسامی کتاب‌خوان‌ها، تعداد کتاب‌هایی که به امانت برده‌اند، خلاصه‌نویسی کتاب‌های موردعلاقه آن‌ها و مینی کتاب‌های تهیه‌شده توسط اعضا در پانل مربوط به «کتاب‌خوان فصل» به مدت ۳ ماه در معرض دید مخاطبان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره ۳ کانون مشگین شهر(آلنی) قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =