مربیان و اعضای مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک زابل(سیستان و بلوچستان) میزبان دانشجویان رشته بازیگری بودند

دانشجویان رشته بازیگری نمایش‌های عروسکی خود را در حضور مربیان و اعضای مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک زابل به روی صحنه بردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مربیان و اعضای مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک زابل میزبان دانشجویان رشته بازیگری بودند.

با توجه به اینکه «نمایش عروسکی»، به عنوان یک هنر کامل و تاثیرگذار، یکی از فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که به خاطر ویژگی‌های خود از جمله فرایندی و گروهی بودن، بالا بردن اعتماد به نفس و... تمرینی مناسب برای زندگی است، جایگاه ویژه‌ای در میان اعضای کانون، به خصوص نوجوانان، دارد؛ به همین منظور مربیان مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک زابل با هماهنگی با دانشجویان رشته بازیگری و کارگردانی از آنان دعوت کردند برای اجرای نمایش‌های خود به مرکز بیایند.

در این رویداد هنری، که با هدف آشناکردن اعضا با نمایش عروسکی و ایجاد انگیزه در آنان برای تشکیل گروه‌های نمایشی برگزار شد، پنج نمایش(در دو روز) اجرا شد که مورد استقبال اعضا قرار گرفت.

قابل ذکر است مربی‌مسئول این مرکز فرهنگی‌هنری در خصوص مناسب‌بودن محتوای این نمایش‌ها با گروه سنی اعضا گفت: پیش از اجرای نمایش‌ها نشست‌هایی با بازیگران و کارگردانان برگزار شد و پس از آگاهی از محتوای آثار، نمایش‌های مناسب گروه‌های سنی کودک و نوجوان انتخاب شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =