نجوم موضوع نمایشگاه تیرماه کتاب‌خانه مرجع کانون

نمایشگاهی از منتخب کتاب‌های با موضوع علم نجوم با عنوان «از زمین تا آسمان راهی نیست» در کتاب‌خانه‌ی مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا شده است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نمایشگاه که هم‌زمان با آغاز فصل تابستان برپا شده تعداد ٦٣ عنوان کتاب فارسی و غیرفارسی زبان به همراه ٢ نشریه با موضوع علم نجوم در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، کتاب‌های «چوپان ستاره‌شناس»، «نجوم و فضا»، «کتاب ستارگان»، «صدرا و جایگاه ستارگان»، «Raoul Toffin cosmonaute»، «EMBLAS UNIVEOSUM» و «SPACE Encyclopedia» از جمله آثار به نمایش در آمده در نمایشگاه تیر کتاب‌خانه مرجع کانون است.

کتاب‌خانه مرجع کانون هر ماه منتخبی از آثار خود را به مناسبت‌های مختلف در قالب نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

هم‌چنین در کنار این نمایشگاه گزیده‌ای از کتاب‌های با موضوع نمایش خلاق و تئاتر کودک و نوجوان نیز در قالب نمایشگاه رومیزی ویژه ماه‌های تیر و مرداد به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه «از زمین تا آسمان راهی نیست» از اول تا پایان تیر ۱۳۹۸ روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ پذیرای علاقه‌مندان است.

کتاب‌خانه‌ی مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، پلاک ۲۴ ساختمان شهید ملک‌شامران واقع شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =