انتصاب مدیران کانون زبان استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و زنجان

مصطفی مومنی، رییس کانون زبان ایران با صدور حکم‌های جداگانه‌ای مدیران کانون زبان استان‌های کهگیلویه‌ و بویراحمد و زنجان را منصوب کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، رییس کانون زبان ایران در حکم‌های جداگانه‌ای کبری اخلاقی‌نیا مدیرکل کانون استان کهگیلویه‌ و بویراحمد را به عنوان مدیر کانون زبان این استان و مهدی حاجی‌خانی را به عنوان مدیر کانون زبان استان زنجان منصوب کرد.

بر همین اساس، در بخشی از حکم‌های این مدیران کانون زبان آمده است: «امید است با اتکا به عنایات خداوند متعال و با در نظر گرفتن قوانین و مقررات سازمانی، ارتباط و هماهنگی کامل با ارکان کانون زبان و حفظ شأن مسئولان، مدرسان، کارکنان و مخاطبان و...، توسعه منطقی کمی و کیفی مراکز آموزشی آن استان را مد نظر قرار دهید. »

اخلاقی‌نیا از بهمن سال ۱۳۹۷ به عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان کهگیلویه و بویراحمد مشغول به فعالیت است.

هم‌چنین حاجی‌خانی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشتۀ مدیریت اجرایی است.

وی رییس مرکز علمی کاربردی شهرداری‌های استان زنجان بوده است و سمت‌هایی همچون مدیرعامل، معاون برنامه‌ریزی و کنترل پروژه، معاون اقتصادی و مدیر اجرایی و فنی را در شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف بر عهده داشته‌ است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =