دوره آموزشی بررسی، تجزیه و تحلیل آثار نقاشی کودک و نوجوان

در یک اقدام مشارکتی، دوره آموزشی بررسی، تجزیه و تحلیل آثار نقاشی کودک و نوجوان برای مربیان هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان و قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 6 تیر 1398، در یک اقدام مشارکتی بین کانون استان قزوین و زنجان، دوره آموزشی بررسی،تجزیه و تحلیل آثار نقاشی کودک و نوجوان برای مربیان هنری دو استان در مرکز فرهنگی و هنری مجتمع استان قزوین برگزار شد.

این دوره که با هدف تقویت روحیه تحقیق، تعقل و تفکر، بررسی و تعمق نقد و ابتکار در مربیان هنری برگزار شد، شامل 16 ساعت آموزش علمی و عملی بود.

در این دوره که 25 مربی هنری از کانون استان قزوین و زنجان در آن شرکت داشتند، «نادر موسوی فاطمی»کارشناس ارشد تصویرسازی و مدرس دانشگاه آزاد، ضمن آشنا کردن مربیان کانون با انواع رویکردهای بررسی نقاشی، روش‌های موثر در پیشبرد اهداف کارگاه نقاشی در مراکز کانون را برای آنها تشریح کرد.

معیارهای ارزیابی نقاشی کودک و نوجوان، تجزیه و تحلیل عناصر، موضوع، نحوه اجرا و...درآثار و بررسی عوامل، شرایط محیطی و ویژگی‌های گروهی و فردی برآثار، از دیگر مواردی بود که در این دوره به آن پرداخته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =