ویژه برنامه‌های روز جهانی مبارزه با موارد مخدر در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر چند ویژه برنامه در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر چند ویژه برنامه آموزشی در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین برگزار شد.

به این مناسبت، مرکزفرهنگی هنری مجتمع در تاریخ 5 تیر 1398، ویژه برنامه « مهارت نه گفتن »را با همکاری مرکز مشاوره نیروی انتظامی با حضور بیش از 50 عضو دختر برگزار کرد.

در این ویژه برنامه که با موضوع افزایش مهارت‌های رفتار ‌های مناسب در اعضا برگزار شد، اعضا با توضیحات کارشناسان با آسیب‌های اجتماعی و راهکارهای مواجهه با آنها و مهارت «نه گفتن»، بیشتر آشنا شدند.

برگزاری کارگاه قصه و کاردستی، بحث آزاد، بازی‌و سرگرمی، نمایش و نمایش پویانمایی آموزشی  از جمله فعالیت‌هایی بود که در این روز برای اعضا اجرا شد.

به همین مناسبت، دو برنامه در تاریخ 5 و 6 تیر ماه در مرکز فرهنگی و هنری الوند برگزار شد در تاریخ 5 تیر ماه 25 عضو نوجوان دختر و 15 پسر نوجوان  در کنار 20 عضو از مرکز فرهنگی و هنری شریفیه به همراه مسوول مرکز در همایش پیشگیری از اعتیاد شرکت  کردند که همراه با همکاری کانون در برگزاری این همایش، اعضا نیز با انجمن های مرتبط با ترک اعتیاد و مهارت‌های زندگی برای پیشگیری از اعتیاد آشنا شدند .در تاریخ ششم تیر هم با حضور یک کارشناس روانشناسی در مرکر،برای 25 نفر از مادران و 15 عضو نوجوان،گفت و گوهایی درباره شرایط رشد نوجوان سالم انجام شد.


ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =