کد خبر: 288984
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
بازدید 297
رونق تابستانی در مراکز کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین،با فرارسیدن تابستان،از رونق و حضور پررنگ اعضا برخوردارند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، این روزها مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین،با حضور اعضا،به اجرای برنامه‌های متنوع مناسبتی مشغولند.
در مرکز فرهنگی و هنری آوج،در تاریخ 6 تیر 1398، اعضای مرکز در کنار مربیان، با یک ویژه برنامه آغاز فعالیت‌های تابستانی مراکز فرهنگی این شهرستان در کانون شهید مصطفی خمینی  همکاری کردند.
اجرای سرود و معرفی فعالیت‌های تابستانی،از فعالیت‌های اعضا و مربیان کانون دراین برنامه بود.
یکی از اعضای این مرکز در مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صدق(ع)، مراسم خوش‌آمدگویی به مهمان ویژه این مراسم،نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران «آیت اله سید احمد خاتمی» را اجرا کرد.
هم‌چنین در یک برنامه آموزشی، اعضای مرکز با راهکارهای صرفه جویی در مصرف آب آشنا شدند.کارگاه نقاشی و کارگاه ادبی «ضرب المثل‌هایی درباره آب» از فعالیت‌های این برنامه بود.
در مرکز فرهنگی و هنری تاکستان شماره یک، به مناسبت جنایات هفته حقوق بشر آمریکایی چند فعالیت کانونی انجام شد.
این فعالیت‌ها که بیش از 33 عضو دختر در آن شرکت داشتند، شامل معرفی وقایع و رویدادها،روزمار جنایات آمریکا دراین هفته، معرفی شخصیت دکتر بهشتی، مسابقه و ساخت پازل تصویر دکتر بهشتی   و نیز کارگاه طرح دیواری و نشریه سازی توسط اعضای نوجوان بود.
در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین، به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، یک ویژه برنامه با حضور، اعضا، خانواده‌ها و کارشناس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی اجرا شد.
قرائت قرآن مجید، اجرای سرود ملی، نمایش نماهنگ گرامی‌داشت شهدای مبارزه با مواد مخدر، سخنرانی مسوول مرکز و مهمان برنامه و قدردانی از وی، از فعالیت‌هایی بود که در این برنامه با حضور 50 عضو دختر انجام شد.
در مرکز فرهنگی و هنری محمدیه، اولین کارگاه معرفی مشاغل در روز 10 تیر 1398 با حضور بیش از 30عضو کودک و نوجوان در کارگاه قالی بافی برگزار شد . هدف از برگزاری این کارگاه دست ورزی، آموزش هنرهای سنتی، آشنایی با ابزار فرش و قالی بافی و انتخاب  این هنر، به عنوان یک شغل و حرفه برای اعضای مرکز بود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =