کد خبر: 288991
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴
بازدید 818
کتابخانه‌ی سیار روستایی یزد و اشکذرحامی مناطق حاشیه نشین

کتابخانه‌ی سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان یزد و اشکذر، درتابستان ۹۸ با فعالیت‌های فرهنگی هنری در خدمت بچه‌های روستایی به ویژه بچه‌های حاشیه‌نشین شهری است

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان یزد، این کتابخانه‌ی سیار روستایی با سابقه‌ی ۱۰سال فعالیت که مربی‌گری آن به عهده‌ی مصطفی حدادی می‌باشد، با حضور در روستاها ومناطق حاشیه نشین چون شهرک اسکان با خدمات‌رسانی فرهنگی هنری، به دنبال آن‌است که شرایط ایده‌آل را برای بچه‌های عزیز روستایی  و حاشیه نشین شهری، به وجود آورد.

 به گفته‌ی مصطفی حدادی، مربی کتابخانه‌ی سیار روستایی یزد و اشکذر، این کتابخانه در ایام تابستان ۹۸، با فعالیت‌های  قصه‌گویی، شعرخوانی، روخوانی‌کتاب، بلندخوانی، معرفی‌کتاب، نمایش فیلم، نمایش‌عروسکی، کاردستی، سفال‌گری، فعالیت‌های ادبی و... در خدمت اعضای دختر و پسر «۷ الی ۱۶ سال» است.

 وی افزود: در این راستا، اوایل فعالیت کتابخانه، فرصتی دست یافت تا چند ماهی را در خدمت کودکان ونوجوانان حسن آباد باشم ضمن این‌که چهارسالی هم در شهرک اسکان در حال انجام وظیفه می‌باشم و با توجه به استعداد خوب بچه‌های منطقه‌ی اسکان، لحظات خوب و قابل توجهی رقم خورده است و همچنان در طول سال، فعالیت‌ها ادامه خواهد داشت.

 حدادی، عنوان کرد: بچه‌هایی که با شرایط سنی اعلام شده، علاقه‌مند به حضور در کتابخانه‌ی سیار روستایی یزد و اشکذر می‌باشند، می‌توانند با در دست داشتن یک قطعه عکس و کپی شناسنامه، به عضویت رایگان این کتابخانه درآیند.

 پایگاه‌های کتابخانه‌ی سیار روستایی یزد و اشکذر در تابستان ۹۸ به شرح زیر است.

                 شنبه‌ها : ابراهیم‌آباد رستاق- مدرسه‌ی پسرانه‌ی رفیعی

                یکشنبه‌ها: اشکذر- کتابخانه‌ی ذاکری

                دوشنبه‌ها : صدرآباد رستاق- مدرسه موسی ابن جعفر

                سه‌شنبه‌ها: اسلام‌آباد رستاق- کتابخانه ی روستا

                چهارشنبه‌ها: شمسی رستاق- دبیرستان دوره‌ی اول

                پنج‌شنبه‌ها: اسکان یزد- مرکز بهداشت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =