خواستار افزایش تعداد مراکز کانون در شهرستان شد

منیر السادات سجادیان ،معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ،به منظور بررسی مسائل کانون در شهرستان فریدونشهر ،با فرماندار این شهر دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ،در ابتدای جلسه منیرالسادات سجادیان معاون فرهنگی کانون استان از توجه ویژه فرماندار فریدونشهر به کانون و کمک هایی که توسط آن مجموعه به این نهاد فرهنگی صورت می گیرد ،تشکر و قدر دانی نمود.

معاون فرهنگی کانون اصفهان ضمن تشریح فعالیتهای کانون در پایگاه های ثابت،سیار وپستی گفت :با توجه به پراکندگی جمعیت دانش آموزی شهرستان و بالا بودن تعداد روستاهای تحت پوشش بر لزوم توجه بیشتر مدیریت شهرستان ،جهت راه اندازی کتاب خانه سیار شهری ،روستایی کانون فریدونشهرتاکید کرد.

ناصر اسدی ،فرماندار فریدونشهر نیز با تشکر فروان از عملکرد کانون در شهرستان و تاثیر گذاری آن در رشد و شکوفایی استعداد های کودکان ونوجوانان ،و افتخار از اینکه در دوران کودکی عضو کانون بوده و با محتوا و عملکرد قوی این مراکز به خوبی آشنا است ،خواستار افزایش تعداد مراکز کانون در این شهرستان شد.

در پایان این دیدار پیشنهاد معاون فرهنگی کانون مورد استقبال فرماندار فریدونشهر قرار گرفت و مقررگردید در صورت تـامین نیرو توسط کانون اعتبارات لازم جهت خرید خودرو و تجهیز آن توسط فرمانداری انجام شود.

لازم به ذکر می باشد در این دیدار صمیمانه ناهید باتوانی مسئول مرکز فریدونشهر ومسعود مشایخی کارشناس مرکز  معاون فرهنگی کانون را همراهی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =