کد خبر: 289009
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
بازدید 428
رونق تابستانی در مراکز کانون استان قزوین(2)

مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، با فرارسیدن تابستان، از رونق و حضور پررنگ اعضا برخوردارند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، این روزها مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین، با حضور اعضا،به اجرای برنامه‌های متنوع می‌پردازند.

در مرکز فرهنگی و هنری محمدیه، نخستین نشست مشاوره با موضوع فرزندپروری با حضور خانواده‌ها برگزار شد .کارشناس مهمان این برنامه،ی کی از مشاوران زبده آموزش و پرورش شهرستان البرز بود.وی درباره اصول اولیه فرزند پروری، تربیت فرزند در سالهای کودکی و چگونگی ارتباط مثمرثمر و مثبت با شرکت کنندگان در این نشست سخن گفت.

قرار است این کارگاه یک ساعته، هر دوهفته یکبار در طی تابستان اجرا شود.

اعضای مرکز محمدیه ،هم چنین در هفته حقوق بشر آمریکایی در کارگاه های نشریه سازی با موضوع هفته حقوق بشر آمریکایی و کارگاه معرفی شخصیت شرکت کردند. هدف از برگزاری این کارگاه‌ها آشنایی با شخصیت‌های بزرگ انقلاب و معرفی وقایع.ناشی از دشمنی استکبار جهانی با ایران اسلامی بود. در این کارگاه‌ها 35 عضو کودک و نوجوان دختر شرکت کردند .

شماری از اعضای دختر کودک مرکز فرهنگی و هنری آوج نیز  در تاریخ 11 تیر 1398، به همراه مربیان مرکز به دیدار «نصرت اله علیرضایی» فرماندار جدید این شهرستان رفتند.

معرفی کانون، درخواست برای ساخت هر چه زودتر ساختمان تازه مرکز، درخواست سینما کانون و اهدای کتاب به فرماندار، از مواردی بود که در این دیدار،انجام شد.

به همت مرکز فرهنگی و هنری اقبالیه، برنامه پویش فصل گرم کتاب در این شهر با حضور تریلی سیار نمایش و اجرای نمایش کدو قلقله زن اجرا شد .معرفی فعالیت‌های کانون و توزیع کارت ثبت نام از بخش‌های دیگر این برنامه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =