بخش بزرگسال کانون زبان ایران فعالیت خود را در زاهدان آغاز کرد

کانون زبان ایران(شعبه‌ی زاهدان) که پیش از این فعالیت خود را در بخش نوجوان آغاز کرده بود با تکمیل کادر آموزشی خود ثبت نام دوره‌ی بزرگسال(ویژه‌ی دختران) را برای ترم تابستان آغاز کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، بخش بزرگسال کانون زبان ایران فعالیت خود را در زاهدان آغاز کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در بازدید از کانون زبان استان ضمن آگاهی از شرایط زبان‌آموزان و وضعیت ثبت نام ترم جدید به همکاران این بخش گفت: در دنیای امروز، که ارتباطات نقش مهمی در پیشرفت افراد جامعه دارد، فراگیری زبان‌های خارجی عاملی برای استفاده از یافته‌های جدید جهانی است؛ بنابراین توجه به آموزش زبان و فراهم ساختن شرایط مناسب برای زبان‌آموزان از اولویت‌های ماست و بهره‌گیری بهینه از ظرفیت کانون زبان و توسعه‌ی آن در جهت استفاده‌ی موثر و مطلوب کودکان و نوجوانان در دستور کار قرار دارد.

معصومه هادی سپس عنوان کرد: برنامه‌ریزی پویا و شناخت نقاط قوت و ضعف آن می‌تواند ما را برای ارایه‌ی یک خدمت جامع، که نتیجه‌ی آن رسیدن به اهداف سازمانی است، یاری کند.

وی در ادامه با اشاره به اطمینان خانواده‌ها به کانون پرورش فکری، آن را سرمایه‌ی بزرگی دانست که با استفاده از این ظرفیت می‌توان علاقه‌مندان بیشتری را جذب کانون زبان کرد.

«اطلاع‌رسانی هدف‌مند» دیگر توصیه‌ی هادی به مسئول کانون زبان بود تا بتوان خدمات این بخش را به تعداد بیشتری از علاقه‌مندان ارایه داد.

قابل ذکر است کانون زبان ایران، که از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را در زاهدان و در بخش نوجوانان شروع کرده، در سال جاری با تکمیل کادر آموزشی خود ثبت نام دوره‌ی بزرگسال(۱۴ سال به بالا، ویژه‌ی دختران) را آغاز کرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به خیابان آزادی، جنب پارک شادی‌ها، مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک زاهدان مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن ۳۳۲۵۱۲۲۲ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =