کد خبر: 289064
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
بازدید 298
چند ویژه برنامه مناسبتی در مراکز کانون استان قزوین

به مناسبت زادروز حضرت معصومه (س) و هفته حقوق بشر آمریکایی، چند ویژه برنامه در مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در روزهای اخیر، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین، چند ویژه برنامه مناسبتی اجرا کردند.

در مرکز فرهنگی و هنری مجتمع به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی، در روز 11 تیر 1398، با حضور 60 عضو نوجوان پسر،در ویژه برنامه ی" آخرین پرواز" واقعه ی حمله به هواپیمای مسافربری ایران توسط موشک های آمریکایی در سال 67 به بچه ها معرفی شد. کارگاه کاردستی، معرفی کتاب و ساخت نشریه دیواری از دیگر فعالیت‌های اجرا شده در این روز بود

به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س)، آغاز دهه کرامت و روز دختر نیز در تاریخ 12 تیر در این مرکز جشن «مادر و دختر» برگزار شد.در این جشن با حضور بیش از 120 عضو کودک و نوجوان دختر و کارشناسان دفتر استان، برنامه‌های متنوعی اجرا شد.

تلاوت قرآن مجید، سرود جمهوری اسلامی، موسیقی سنتی، نمایش اعضا، مسابقه، دکلمه توسط اعضا و مولودی خوانی از برنامه‌های این جشن بود

مرکز فرهنگی و هنری محمدیه نیز به منظور پاسداشت اعیاد مذهبی و گرامی‌داشت روز دختر و دهه کرامت برای 50 عضو کودک و نوجوان به همراه مادران‌شان مراسم جشنی برگزار کرد. در این جشن اولین مسابقه درست کردن کیک و دسر برگزار شد. 15 عضو در این مسابقه شرکت کردند و به دو نفر جایزه اهدا شد . از دیگر برنامه‌های این جشن، سنتور نوازی و گیتار نوازی اعضا، قصه گویی عضو ارشد مرکز و اجرای مسابقه برای اعضای پسر بود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =