از برگزیدگان نخستین مسابقه  استانی خوشنویسی جادوی قلم تقدیر شد

نخستین مسابقه استانی خوشنویسی جادوی قلم، ویژه اعضا و مربیان هنری کانون مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، نخستین مسابقه استانی خوشنویسی ویژه اعضا و مربیان هنری کانون مازندران با عنوان« جادوی قلم» صبح امروز در مرکز شماره 3 ساری به صورت حضوری  برگزار شد.

این مسابقه با حضور بیش از 30 عضو کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران در مراکز فرهنگی هنری استان و 7 مربی انجام شد.

داوری این مسابقه را3 نفر از اساتید انجمن خوشنویسان استان  انجام دادند.

 این مسابقه در 2 بخش نستعلیق و تحریری در راستای تقویت توان هنری مربیان کانون مازندران و شناسایی استعدادهای هنری اعضا در حوزه خوشنویسی، با محتوای معرفی شاعران و نویسندگان مازندران و آداب و رسوم بومی محلی مازندران  صورت پذیرفت که شرکت کنندگان با این موضوع به نگارش خوشنویسی در دو بخش تحریری و نستعلیق پرداختند.

بر این اساس در بخش نستعلیق اعضای نوجوان: فاطمه آزادیان از مرکزکتالم و فائزه درزی نژاد از مرکز قائم‌شهر به صورت مشترک رتبه نخست را کسب کردند.

مه سیما محمدی از مرکز قائم‌شهر نیز در این بخش رتبه دوم را بدست آورد.

در بخش خط تحریری کودک؛ کوثر کاظمی از مرکز قائم‌شهر  رتبه نخست، تارا حسن پور از مرکز قائم‌شهر رتبه دوم و محدثه عزیزی از مرکز شماره یک ساری رتبه سوم را کسب کردند.

برگزیدگان بخش تحریری نوجوان نیز؛ هانیه امینی فر از مرکز کتالم رتبه اول، فاطیما افتاده از مرکز شماره یک ساری رتبه دوم و علیرضا عموزاده از مرکز شماره یک بابل رتبه سوم این بخش را کسب نمودند.

 اما در بخش مربیان هنری نیز از ساره اسماعیل مربی هنری مرکز کتالم و تنکابن به عنوان برگزیده بخش خوشنویسی تقدیر شد.

در عین حال از شهلا نیکونیا مربی هنری کانون پرورش فکری قائم شهر و ساری  نیز برای همراهی  در برگزاری این مسابقه تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =