اجرای طرح پویش فصل گرم کتاب در کانون خراسان جنوبی

به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی طرح « پویش فصل گرم کتاب» با محور ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و شعار«آینده را باید ساخت» برای دومین سال متوالی تابستان 1398 برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اعلام این خبر گفت: طرح پویش «فصل گرم کتاب» در شهرستان بیرجند روزهای پنج شنبه از ساعت 18 الی 20 در محل بوستان پروفسور معتمد نژاد واقع در بلوار شعبانیه برگزار خواهد شد.

وی غنی سازی اوقات فراغت، توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی  و ایجاد فضایی متفاوت  در حوزه مطالعه کتاب بین کودکان و نوجوانان را همراه با معرفی فعالیت‌های کانون از جمله اهداف این طرح عنوان کرد.

حمیدی با بیان این‌که طرح «پویش فصل گرم کتاب» برای دومین سال متوالی در استان برگزار می‌شود، گفت: این طرح در پنج شهرستان دیگر استان- قاین، طبس، بشرویه، نهبندان و زیرکوه - توسط کتاب‌خانه‌های سیار کانون پرورش فکری ویژه کودکان و نوجوانان روستایی اجرا می‌شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری استان خاطر نشان کرد: مربیان مراکز فرهنگی هنری ثابت و سیار  کانون با حضور درایستگاه‌های پویش «فصل گرم کتاب» به اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های جذاب و با نشاط برای مخاطبان کودک، نوجوان و خانواده‌ها مانند بازی‌های گروهی محلی، قصه گویی، بلند خوانی کتاب، کاردستی، اجرای نمایش و.... با محوریت توسعه‌ی کتاب‌خوانی و ارتقای مهارت‌های زندگی با استفاده از کتاب‌های انتشارات کانون می‌پردازند.

وی در پایان سخنانش یادآور شد: طرح «پویش فصل گرم کتاب» در استان از 13 تیرماه 1398 سال جاری در شهرستان بیرجند آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =