کد خبر: 289119
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
بازدید 579
گرامی‌داشت روز دختر در کانون سمنان

مربیان و اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان سمنان با آغاز دهه‌ی کرامت، روز دختر را گرامی داشتند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، با آغاز دهه‌ی کرامت، جشن روز دختر ویژه اعضای دختر کودک و نوجوان در تمامی مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری این استان برگزار و از سوی مربیان، فعالیت‌های شاد و متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی با هدف تبیین جایگاه والای دختر در اسلام و ایجاد شور و نشاط اجتماعی و فضای معنوی اجرا شد.

بر اساس این گزارش، فاطمه حافظی مسئول مجتمع فرهنگی‌هنری کانون سمنان از برگزاری جشن روز دختر و اجرای مسابقه‌ی طناب‌زنی و فعالیت‌های کتاب‌محور خبر داد و گفت: در پایان از اعضای برگزیده این مسابقه، تجلیل شد.

محبوبه حیدریان مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون مهدی‌شهر نیز اظهار داشت: جشن روز دختر با عنوان «فرشته‌های خدا» با دعوت از حجت‌الاسلام والمسلمین معمارزاده و حضور ۹۰ عضو دختر به همراه مادران آن‌ها در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد.

خوانش متن ادبی، شعرخوانی، آموزش مفاهیم قرآنی، معرفی شخصیت، مسابقه، تجلیل از نگار اسدی عضو برگزیده مسابقه نقاشی بلاروس، تقدیم هدیه از سوی مادران به دختران و...، از برنامه‌های این جشن بود.

ثمانه رحیمی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون میامی عنوان کرد: ویژه‌برنامه‌ی «کاش تو را می‌دیدم» به‌مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) با همکاری شهرداری و شورای شهر برای اعضای دختر کودک و نوجوان برگزار شد.

معرفی و نقد کتاب «کاش تو را می‌دیدم» در «پاتوق نوجوانی» با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و نهادینه‌کردن فرهنگ دینی و اسلامی و ملی در بین اعضای نوجوان از دیگر برنامه‌های مربیان کانون میامی در این‌روز بود.

ملیحه آقاحسینی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون شاهرود گفت: جشن روز دختر با معرفی شخصیت حضرت معصومه(س) و اجرای فعالیت‌هایی مانند سرودخوانی، شاهنامه‌خوانی، مسابقه طناب‌کشی، روایت‌خوانی داستان زال و رودابه توسط عضو نوجوان، قصه‌گویی و...، اجرا شد.

خدیجه حمزه مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون سرخه از برپایی جشن روز دختر و مسابقه تهیه و تزئین سالاد اولویه با هدف تقویت مهارت‌های اجتماعی در راستای شعار تمرین زندگی خبر داد و گفت: در این جشن، مادران اعضا یک روز شاد را کنار دختران خود تجربه کردند.

فاطمه‌سادات امیرفخریان مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون دامغان نیز اظهار کرد: در سال‌روز ولادت حضرت فاطمه‌عصومه(س)، جشن روز دختر ویژه اعضای دختر کودک و نوجوان با برنامه‌هایی مانند شعرخوانی مهسان زمانی عضو نوجوان، قصه‌گویی داستان زندگی حضرت معصومه(س)، کارگاه مهارت‌آموزی(اوریگامی)، شعرخوانی گروهی اعضا و...، برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =