ویژه برنامه‌های گرامی‌داشت روز دختر در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

به مناسبت زادروز فرخنده حضرت معصومه(س) و روز ملی دختران ، ویژه‌برنامه‌های متنوعی در مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، هم‌زمان با زادروز فرخنده حضرت معصومه(س) و روز دختر، چندین برنامه متنوع در مراکز کانون استان قزوین اجرا شد.

جشن " لبخند خدا " به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر در مرکز فرهنگی و هنری شماره سه قزوین با حضور اعضای کودک و نوجوان دختر و مادران‌شان برگزار شد.

معرفی شخصیت حضرت معصومه ( س) ، شعرخوانی، قصه گویی "دختری دارم شاه نداره "، بازی جمعی دختران و مادران از برنامه‌های این جشن بود همچنین به اعضایی که اسمشان " معصومه" بود یادبود اهدا شد . در ادامه اعضا همراه مادرانشان در کارگاه ساخت عروسک دستکشی و بومی شرکت کردند و با ساخت دو مدل عروسک آشنا شدند و در پایان، از همه دختران با تقدیم هدیه تقدیر شد. 

در مرکز فرهنگی و هنری الوند،یک جشن کتابخانه‌ای با اجرای نمایش، موسیقی و قصه گویی اجرا شد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین، با انجام فعالیت‌های بازی و سرگرمی، کاردستی، نمایش فیلم و مسابقه، این روز را به اعضای دختر تبریک گفت.

در مرکز فرهنگی و هنری اقبالیه، جشن روز دختر، با حضور 60 نفر از اعضای کودک و.نوجوان دختر برگزار شد.اجرای شعر خوانی، سرود، معرفی شخصیت حضرت معصومه، اجرای مسابقه و قصه گویی از جمله برنامه‌های این مراسم بود

در مرکز فرهنگی و هنری تاکستان شماره یک، پنجمین جشنواره روز دختر باعنوان «کاردستی من و مادرم» با حضور 100 عضو کودک و نوجوان  دخترهمراه با مادران برگزار شد

در این جشن اعضای دختر به همراه مادران خود یک عروسک خلاق ساختند که پس از داوری به چهارگروه برگزیده از خلاقانه‌ترین عروسک ساخته شده جایزه اهدا شد.

قصه‌گویی اعضا، شعرخوانی، بازی و مسابقه از فعالیت‌های دیگر این برنامه بود.

همچنین قصه رها طاهری (عضو کودک مرکز)، با عنوان « سارا کوچولو » در برنامه شهری که توسط شهرداری در شهر در پارک لاله برگزارشده بود اجرا شد .

مراکز فرهنگی و هنری آبیک شماره یک و دو نیز ، همزمان با ولادت حضرت معصومه و روز دختر برنامه طرح پویش فصل گرم کتاب را با همکاری هم در بوستان مادر شهر آبیک اجرا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =