اولین نشست انجمن ادبی مناطق به میزبانی کانون بستان‌آباد برگزار شد

اولین نشست انجمن ادبی مناطق کانون آذربایجان شرقی، به میزبانی کانون بستان آباد، و با حضور مراکز سراب، میانه، چاراویماق، مهربان و هشترود، برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون آذربایجان شرقی، که با حضور ۳۰ نفر از اعضای کانون در منطقه‌ غرب و جنب غربی استان برگزار شد، اعضای انجمن‌های ادبی مراکز کانون ضمن قرائت آثار شعر و داستان خود، شاهد نقد و بررسی این آثار توسط دوستان و مربیان خود بودند. پس از بحث و گفتگو درباره‌ی آثار مباحث، تخصصی پیرامون نوشته‌ها طرح شد.

در ادامه این جلسه که با حضور، واحدی معاون فرماندار بستان‌آباد، خانم اسلامی و شیدایی معاون فرهنگی کانون استان و عابدینی کارشناس مسئول آفرینش‌های ادبی و همچنین مربیان فرهنگی و ادبی برگزار شد، اعضای حاضر در کارگاهی با عنوان «حس‌آمیزی» با ترکیب عناصری از حواس پنج‌گانه با طرز بکارگیری و خلق اصطلاحات و تشبیهات بدیع در اشعار و متون ادبی، آشنا شدند.

نقد حوزه‌ای کتاب شعر «تا خیابان خوشبخت» سروده‌ی بابک نیک‌طلب از دیگر بخش‌های این برنامه بود. در سال‌های قبل بررسی و نقد «رمان‌های نوجوان» موضوع جلسات نقد حوزه‌ای بود که در سال جاری بررسی «اشعار نوجوان» مد نظر قرار گرفته است.

گفتنی است برای سهولت رفت و آمد اعضا، جلسات انجمن‌های شعر و داستان ادبی به صورت منطقه‌ای با حضور اعضای مراکز همجوار، به میزبانی یکی از مراکز کانون استان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =