حضور مربیان کانون تبریز در برنامه زنده تلویزیونی شبکه استانی سهند

به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان، مربیان کانون تبریز و کادر ستادی استان و جمعی از مسئولین شعب آموزشی کانون زبان ایران، در برنامه زنده تلویزیونی شبکه سهند، حاضر شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون آذربایجان شرقی، در این برنامه علی بینش مدیر کل کانون آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت این روز در تقویت فرهنگ مطالعه در بین کودکان، نوجوانان بر نقش خانواده‌ها در این زمینه تاکید کرد و از والدین خواست برای تربیت فرزندانی خلاق و بانشاط و دارای اعتماد به نفس، آنان را با کتاب مأنوس کنند.

حضور یکی از مربیان پیشکسوت کانون و تهیه کننده برنامه‌های کودک و نوجوان، در این برنامه و تاکید وی بر توانایی‌های مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در افزایش تمایل کودکان و نوجوانان به مطالعه از دیگر بخش‌های این برنامه زنده تلویزیونی شبکه استانی سهند بود.

برنامه‌ی زنده «بیر گئجه، بیر گؤروش» (یک شب یک دیدار) هر شب به مدت یک ساعت از شبکه سهند به صورت زنده پخش می‌شود که به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان، با دعوت از مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با هدف آشنایی بیشتر خانواده‌ها با این روز پخش شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =