تجلیل از همکار هنرمند کانون استان کرمانشاه در دومین جشنواره ملی پویانمایی

در مراسم افتتاحیه دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی، از «: وحید خسروی»، همکار هنرمند کانون استان کرمانشاه تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در برنامه افتتاحیه دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی، از همکار هنرمند کانون استان کرمانشاه تجلیل شد.

بر همین اساس، در مراسم افتتاحیه دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیونی ایران در روز سه شنبه ۱۸ تیرماه که با حضور «علی دارابی»، معاون امور استان‌ها، «هوشنگ بازوند»، استاندار کرمانشاه و جمعی از مدیران در سالن انتظار کرمانشاه برگزار شد، از «وحیدخسروی»، همکار هنرمند کانون پرورش فکری استان کرمانشاه به دلیل فعالیت‌های مستمر عروسکی در مناطق زلزله‌زده برای کودکان و نوجوانان و نشر فعالیت نمایش عروسکی قدردانی شد.

«وحید خسروی»، متولد کرمانشاه و مربی کانون پرورش فکری است که سالها به فعالیت عروسکی برای کودکان و اجرا درجشنواره‌های ملی و بین المللی مشغول است.

او تجربه حضور در جشنواره های خارج ازکشور را نیز داشته است.

خسروی عروسک‌گردان عروسک معروف بومی‌ و محلی «عموبلفنجک» است، که با این عروسک در جشنواره‌های مختلف کانون نیز حضوری موثر ایفا کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =