برگزاری کارگاه مهارت‌های زندگی ویژه نوجوانان در مرکز مجتمع کانون کرج

کارگاه مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران در مرکز مجتمع کانون کرج و برای نوجوانان پسر مرکز،  برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، اولین جلسه این کارگاه با عنوان طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران(مانا) با همکاری اداره کل بهزیستی استان البرز و با حضور زهرا سادات نریمان روان‌شناس و کارشناس مسوول مدیریت بحران بهزیستی استان و پژمان قاسمی، مدرس و کارشناس طرح روز پنج  شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۸، در کتابخانه نوجوان این مرکز،  برگزار شد.

نوجوانان در این کارگاه‌ها که به شکل مستمر هر پنج‌شنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار خواهد شد،  با مهارت‌های مختلفی از جمله برقراری ارتباط موثر، اصول کار مشارکتی، مدیریت زمان، مبانی مشارکت، خودآگاهی، مهارت حل مسئله، ارتقای مهارت‌های فردی،  همدلی و اعتماد به نفس و تقویت این مهارت‌ها آشنا خواهند شد.

 گفتنی است طرح «مانا»در قالب سه محور آموزش مهارت های اجتماعی، اوقات فراغت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، ویژه نوجوانان دختر و پسر ۱۳ تا ۱۸ سال جامعه هدف سعی دارد مهارت‌های مورد نیاز نوجوانان را به آن‌ها بیاموزد.

در اولین جلسه این کارگاه، نوجوانان با ثبت مشخصات خود و شنیدن آن از زبان دوستان شان با مهارت خود شناسی آشنا شده و از طریق ساخت نشریه دیواری با مهارت کارگروهی آشنا شدند.

گفتنی است فرانک فروزانفر، کارشناس آموزش و پژوهش استان و جمعی از مربیان مرکز در اولین روز این کارگاه حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =