تجلیل از «مهناز فتاحی» در جشنواره ملی پویانمایی

در آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی، از «مهناز فتاحی» به عنوان یکی از مفاخر استان کرمانشاه تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیونی ایران، از «مهناز فتاحی» به عنوان یکی از مفاخر استان کرمانشاه تجلیل شد.

در این مراسم که عصر روز پنجشنبه 20 تیرماه 1398 در محل تالار انتظار شهر کرمانشاه و با حضور دکتر علی عسکری، رئیس سازمان صدا و سیما، دکتر دارابی، معاون امور استان‌های رسانه ملی، بازوند، استاندار کرمانشاه و دیگر شخصیت‌های حاضر برگزار شد، از مفاخر استان کرمانشاه تجلیل به عمل آمد.

در بخش تجلیل از هنرمندان کرمانشاهی، «فرنگیس حیدرپور»، بانوی قهرمان کرمانشاهی دوران دفاع مقدس و «مهناز فتاحی»، نویسنده و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، دیگر مفاخری بودند که در این مراسم از آنها تجلیل به عمل آمد.

دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیونی ایران به میزبانی اداره کل صدا وسیمای مرکز کرمانشاه از 18 تا 20 تیرماه برگزار شد.

کانون پرورش فکری استان کرمانتشاه نیز در بخش‌های مختلف این جشنواره مشارکت چشمگیر داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =