کد خبر: 289343
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲
بازدید 125
جشن های دهه کرامت درمراکز کانون لرستان

همزمان با دهه کرامت، برنامه های متنوع فرهنگی، هنری وادبی در همه مراکز کانون پرورش فکری سراسر استان لرستان اجراشد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان: با آغاز دهه کرامت، مراکز کانون پرورش فکری سراسر استان لرستان برنامه های متنوع فرهنگی، هنری وادبی را با حضور اعضا وخانواده ها به اجرا درآوردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان دراین خصوص گفت: همزمان با ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) وآغاز دهه کرامت و ولادت دباسعادت امام رضا(ع)، جشن ها و ویژه برنامه های متعددی در کلیه مراکز کانون استان لرستان اجرا شد که مورد استقبال خوب اعضا و خانواده ایشان قرار گرفت.

محمد جوادمحمدی افزود: با هماهنگی هایی که با سایر نهادها صورت گرفت، بسیاری از برنامه های این دهه به صورت مشترک برگزار شدند که می توان به حضور کارشناسان اداره تبلیغات اسلامی اشاره کرد.

وی به برگزاری جشن هایی ویژه دختران عضو کانون اشاره کردوافزود: در روز دختر از اعضای محجبه و اعضایی که تولدشان بود و اسم آنها معصومه بود تجلیل شد .

محمدی اظهارداشت: معرفی شخصیت وزندگی حضرت معصومه(س) در همه مراکز کانون برای آشنایی بیشتر اعضا انجام شد و آثارادبی رضوی مانند شعر و داستان توسط اعضا ومربیان قرائت شدند نمایشگاهی از آثار نقاشی رضوی اعضا برپاشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =