گرامی‌داشت مناسبت‌ها و یک بازدید استانی در مراکز کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، همراه با انجام  فعالیت‌های تابستانی، به اجرای ویژه برنامه‌های‌های مناسبتی هم می پردازند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین،  روز حجاب و عفاف و دهه کرامت،از جمله مناسبت‌هایی است که مراکز کانون استان قزوین با محوریت آن،ویژه برنامه اجرا کردند.

مرکز فرهنگی و هنری الوند، در تاریخ 20 تیر 1398، با همایش عفاف و حجاب که در بوستان ملت شهر الوند با حضور بیش از 300مهمان برگزار شد همکاری کرد.

کارگاه نقاشی، قصه گویی و گریم  صورت کودکان،از جمله فعالیت‌هایی بود که این مرکز در این همایش انجام داد.

مرکز فرهنگی و هنری آوج، با جشنواره بانوی کرامت در باشگاه ورزشی شهدای شهر این شهرستان همکاری کرد.

مجری گری اعضا، قصه گویی، دکلمه، بیان هشت حدیث از هشتمین ستاره ، قرائت متن ادبی  و مسابقه،از فعالیت‌های اعضا و مربیان مرکز در این مراسم بود.

کتابخانه سیار شهری شماره یک هم به مناسبت دهه کرامت، فعالیت‌های معرفی ایام، معرفی شخصیت، کارگاه نشریه دیواری،معرفی کتاب،قصه‌گویی و سفال را برای اعضای مرکز اجرا کرد.

مرکز فرهنگی و هنری اقبالیه به مناسبت زادروز خجسته حضرت امام رضا(ع)، مراسم جشنی را باعنوان« هشتمین خورشید» با حضور 60 عضو کودک و نوجوان دختر برگزار کرد.

تلاوت قرآن مجید، شعر خوانی توسط اعضا ، پخش مولودی وسرود نیایش ،اجرای نمایش با ماسک‌های  دست ساخته اعضا ،اجرای مسابقه ،دکلمه خوانی ،همچنین معرفی شخصیت ومعرفی وقایع  از جمله فعالیت‌های اجرا شده در این جشن بود.

این مرکز هم چنین درتاریخ 24 تیر نیز،با حضور 50 نفر اعضای پسر کودک ونوجوان جشن ولادت امام رضا (ع) را با اجرای فعالیت‌های تلاوت قرآن،اجرای  سرود ملی ،شعرخوانی،بازی و سرگرمی،اجرای موسیقی وآواز توسط اعضای منتخب شور اواز ،اجرای نمایش عروسکی ومسابقه ،برگزار کرد.

همپنین در تاریخ 24 تیر،«مژده اروجی» مدیرکل کانون استان قزوین،همراه با بازدید از مرکز فرهنگی و هنری محمدیه،در نشست فرزندپروری که در این مرکز برگزار شد،شرکت کرد. در این بازدید نشستی نیز با مربیان مرکز برگزار  و در مورد راهکارهای افزایش اعضا و امانت کتاب رایزنی شد  . دومین نشست فرزند پروری مرکز محمدیه با محوریت راه‌های اندرز و نصیحت کردن غیرمستقیم فرزندان بود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =