کد خبر: 289424
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹
پویش کتاب و کتابخوانی در بوستان مریوان برگزار شد

مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مریوان همزمان با روز ادبیات کودک ونوجوان نخستین ایستگاه پویش کتاب و کتابخوانی را در پارک سپیدار این شهر با حضور خانواده ها و کودکان ونوجوانان و اقشار مختلف مردم این شهر برگزارنمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، شایسته احمدی مسئول مرکز شماره یک کانون مریوان ضمن اعلام این خبر هدف از برگزاری برنامه ی پویش کتابخوانی را توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه، افزایش سرانه امانت و مطالعه کتاب در کودکان و نوجوانان، غنی سازی اوقات فراغت، ایجاد فضایی متفاوت در حوزه مطالعه کتاب، معرفی خدمات کانون به گروه مخاطبان و جذب اعضای جدید وبزرگداشت روز ادبیات کودک ونوجوان عنوان کرد .

احمدی در ادامه افزود:این برنامه با هم اندیشی و هم افزایی هر سه مرکز کانون شهرستان مریوان " مراکز شماره 1 و 2 کانون در مریوان  ومرکز سیار روستایی " این شهرستان  برگزار گردید و سازمان‌های فرهنگی  چون اداره ی امور کتابخانه های شهرستان مریوان نیز در این حرکت فرهنگی مشارکت داشتند و به اجرای برنامه پرداختند که با استقبال کودکان، نوجوانان و خانواده‌های مریوانی مواجه شد.

وی گفت: پویش فصل گرم کتاب در قالب برنامه‌های متنوع، خلاقانه و جذاب برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها، به معرفی کانون، عرضه‌ی خدمات فرهنگی، چگونگی برقراری ارتباط موثر با کودکان و نوجوانان و جذب عضو پرداخت و تلاش نمود تا لحظه های شاد و جذابی برای کودکان ونوجوانان ایجاد نماید.

شایسته احمدی در ادامه خاطر نشان ساخت: پویش فصل گرم کتاب فرصت طلایی و مهمی است برای مربیان خوش فکر کانون تاایده‌های جذاب و جدید خود را در قالب فعالیت‌های مختلف هنری، ادبی و فرهنگی به اعضای کودک و نوجوان از راه ابزارهای هنرمندانه و کانونی ارائه دهند.

احمدی در پایان به تشریح فعالیت های ایستگاه پویش کتابخوانی پرداخت و عنوان کرد: برنامه های این ایستگاه شامل فضا سازی پارک سپیدار با عناوین کتاب های کانون و اجرای برنامه های شعرخوانی، قصه خوانی، بازی و مسابقه، معرفی کتاب، سنتور نوازی اعضا ونقاشی با موضوع " کتاب خوب من " بود که اعضا بهترین کتابی را که خوانده به تصویر کشیدند و جمله ای زیبا از کتاب را نیز در کنار تصویر خلق کرده ثبت نمودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =