همایش نقش زنان فاطمی در تحقق اهداف انقلاب در سنندج برگزار شد

به مناسبت دهه ی کرامت و همزمان با سالروز ولادت حضرت امام رضا(ع) همایش «نقش زنان فاطمی در تحقق انقلاب» در محل مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنندج برگزار ‌شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان روز یکشنبه در همایش نقش زنان فاطمی در تحقق اهداف انقلاب اسلامی گفت:بانوان ایرانی امروز نیز مانند اوایل انقلاب که در صف اول مبارزات حضور داشتند در صف اول تربیت فرزندان خود باشند و نگذارند هجمه های فرهنگی دشمن، نسل آینده ما را تهدید کند.

سهیلا شیخی افزود: زنان ایرانی با تلاش های خود از تاثیرگذارترین عوامل در تحقق اهداف انقلاب بودند به طوری که هم اکنون در عرصه های مختلف علمی،فرهنگی،هنری و ورزشی نیز به خوبی نقش آفرینی می کنند.

شیخی با اشاره به اینکه مادران تمدن ساز هستند گفت:این مساله مربوط به چگونگی تربیت فرزندان است که در این حوزه نقش مادران بیشتر از هر عوامل دیگر است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کودکان آینده سازان هر جامعه ای هستند اظهار داشت: از آنجا که پرورش فکر و خلاقیت درهر انسانی از همان کودکی در خانواده شکل می گیرد مادران باید در این زمینه هوشیار باشند.

در این برنامه پنل تخصصی در خصوص دیدگاه قرآن نسبت به حجاب و عفاف، ابعاد روانشناختی و فرهنگی حجاب، آثار بدحجابی در غرب با حضور بانوان ژیلا مرادپور، نسرین علی اکبری و فاطمه سهرابی از کارشناسان و متخصصان این حوزه برگزار شد .

لازم به ذکر است که این همایش به پیشنهاد معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس هیات اندیشه ورز سازمان بسیج کارمندان و سازمان بسیج کارمندان استان و همکاری پایگاه بسیج شهید یدالله محمدی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور بیش از 140 نفر از بانوان فرهیخته استان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =