اکران فیلم «ضربه‌فنی» در «کانون نمایش» استان تهران آغاز شد

فیلم «ضربه‌فنی» جدیدترین تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور کارگردان و بازیگران نوجوان فیلم دوشنبه 24 تیر 1398 در سالن کانون نمایش مرکز شماره 30 کانون استان تهران اکران شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، اولین اکران فیلم «ضربه‌فنی» طی مراسمی با حضور مرتضی نظری مدیرکل کانون استان تهران، کارشناسان و ۱۷۰ نفر از اعضای کودک و نوجوان در مرکز شماره ۳۰ برگزار شد.

بر اساس این گزارش، این فیلم که به کارگردانی غلامرضا رمضانی در سال۱۳۹۷ تولیـد و موفق به دریافت جایزه‌های متعددی شده است، در این اکران با استقبال پرشور کودکان و نوجوانان و والدین همراه بود.

پس از تماشای فیلم، غلامرضا رمضانی نویسنده و کارگردان فیلم ضربه‌فنی، به همراه سه نوجوان بازیگر این فیلم حسین ملکی، سیاوش اسدپور و متین جان‌جانه در جمع اعضا کانون، از خاطرات خود از دوران عضویتش در کانون گفت.

این هنرمند که دوران کودکی و نوجوانی خود را در مراکز کانون سپری کرده بود گفت: «مهم‌ترین خاطرات من از کتابخانه‌های کانون و جلسات داستان‌نویسی و قصه‌گویی کانون است.»

وقتی به کتابخانه‌های کانون قدم می‌گذارم حس خوبی دارم و امروز خوشحالم فیلمی که اعضای کانون می‌بینند را من به‌عنوان عضو قدیمی آن نوشته‌ام و ساخته‌ام و این فیلم با استقبال خوب اعضای کانون همراه شده است.

مرتضی نظری مدیرکل کانون استان نیز در بخش دیگری از این مراسم ضمن تقدیر از غلامرضا رمضانی خاطرنشان کرد این فیلم نگاه جنسیتی و کلیشه‌ای ندارد بلکه پیام این فیلم و مفاهیم انسان آن با زبان سن بچه‌ها به‌خوبی منتقل‌شده است و ما هم تلاش می‌کنیم با تبلیغات مؤثر مخاطبان کودک و نوجوان و والدینشان را به تماشای این فیلم دعوت کنیم.

در پایان این مراسم کودکان و نوجوانان حاضر در سالن با عوامل فیلم عکس یادگاری گرفته و نظرات خود را در رابطه با فیلم کارگردان در میان گذاشتند.

فیلم‌سینمایی «ضربه‌فنی» به کارگردانی غلامرضا رمضانی و به تهیه‌کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مشارکت بنیاد سینمایی فارابی ساخته‌شده است.

گفتنی است فیلم «ضربه‌فنی» تیر و مرداد سال ۱۳۹۸ در دو سانس صبح و عصر در سالن سینمای مرکز فرهنگی هنری شماره ۳۰ کانون استان تهران میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =