انجمن ادبی "سایه‌ی خیال" در کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد

انجمن ادبی « سایه‌ی خیال » در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای پرورش استعدادهای ادبی اعضای کانون راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در مراسم افتتاح انجمن ادبی "سایه‌ی خیال" در کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان این استان گفت: اهداف اصلی افتتاح این انجمن شامل توانمندسازی اعضا در زمینه نوشتن، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و رفع نقاط ضعف فعالیت های ادبی اعضا با برگزاری کارگاه ها و نشست های تخصصی ادبی مستمر است.

کبری اخلاقی نیا  اظهار کرد: چهره‌های برجسته‌ی ادبیات از انجمن‌های ادبی رشد کردند که همین امر، اهمیت و نقش مهم انجمن‌های ادبی در پرورش ذوق و استعداد ادبی اعضا و دانش‌آموزان را نشان می‌دهد.

این مقام مسوول ادامه داد: خلأ و کمبود ادبیات کودک و نوجوان در استان احساس می شود و اعضای انجمن ادبی به دنبال تقویت خود در این زمینه  باشند.

وی به اهمیت مطالعه برای اعضا اشاره کرد و گفت: کتاب‌های متناسب اعضای نوجوان در قفسه‌های مراکز فرهنگی هنری کانون می‌تواند راهگشایی مناسب و کاربردی برای اعضا باشد.

اخلاقی‌نیا خاطرنشان کرد: با عنایت به گسترش دامنه‌ی فعالیت‌های انجمن در صورت امکان اعضای مستعد در مراکز دور از مرکز استان، به صورت مکاتبه‌ای از آموزه‌های ادبی برخوردار شوند.

همزمان با 18 تیر روز ادبیات کودک و نوجوان و با حضور فرهاد حسن زاده نویسنده مطرح این حوزه انجمن ادبی "سایه‌ی خیال" در یاسوج آغاز به کار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =