اعضای کودک و نوجوان مراکز کانون تهران در مسابقه «لیدیسیه » درخشیدند

اعضای هنرمند مراکز شماره ۳۲، ۲۵ و ۴۴ کانون استان تهران با یک نشان رز و ۴ دیپلم افتخار در چهل و ششمین نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبا «لیدیسه» کشور چک افتخارآفرین شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، چهل و ششمین نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبا «لیدیسه» کشور چک با موضوع اصلی «آب، باارزش‌تر از طلا» و دیگر موضوعات (آب در طبیعت، شهر و خانه، آب وزندگی در آن، انتقال آب و صنعت، آب به‌عنوان یک عنصر و اشکال مختلف آن، آب معجزه‌ی شفابخش، آب و سرگرمی، زندگی بدون آب و آب در داستان‌ها و افسانه‌ها) برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مسابقه که در سال ۲۰۱۸ برگزار شد دو نشان رز نیز به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای مشارکت فعال و ارسال آثار فاخر در بخش نقاشی و عکس اهداشده است.

بر همین اساس، از بین ۲۹۹۶۷ اثر از ۷۹ کشور جهان، «سعید جعفرپناه» عضو ۱۰ ساله مرکز فرهنگی هنری شماره ۳۲ کانون استان تهران، نشان رز و دیپلم افتخار بخش نقاشی این مسابقه را کسب کرد.

همچنین «مانی وفا» دیگر عضو این مرکز فرهنگی هنری دیپلم افتخار (بخش نقاشی) این مسابقه را از آن خود کرد. مربی نقاشی این دو عضو هنرمند« پدیده فراهان نژاد» است.

در بخش عکس نیز «پرنیان عبدی» عضو ۹ ساله  مرکز فرهنگی هنری شماره ۲۵ کانون استان تهران و «سبحان رحمانی» عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری شماره ۴۴ کانون تهران دیپلم افتخار (بخش عکس) را دریافت کردند. مربیان عکاسی این دو عضو افتخار آفرین« بهناز عاشوری» و « مهرانگیز اخوی» هستند.

گفتنی است کانون با ارسال ۴۶۳ اثر نقاشی و ۱۱۰ قطعه عکس اعضای خود در سراسر کشور در این مسابقه شرکت کرده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =