کسب دیپلم افتخار نوجوان مازندرانی در مسابقات  بین المللی هنرهای زیبا «لیدیسه» چک

نوجوان مازندرانی با حضور در  مسابقات  بین المللی هنرهای زیبا «لیدیسه» کشور چک، موفق به دریافت دیپلم افتخار در بخش عکاسی شد.

کسب دیپلم افتخار نوجوان مازندرانی در مسابقات  بین المللی هنرهای زیبا «لیدیسه» چک به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران،

در این مسابقه که در سال ۲۰۱۸ برگزار شد دو نشان رز نیز به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای مشارکت فعال و ارسال آثار فاخر در بخش نقاشی و عکس اهدا شده است.

چهل و ششمین نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبا «لیدیسه» کشور چک با موضوع اصلی «آب (باارزش‌تر از طلا)» و موضوع‌های (آب در طبیعت، شهر و خانه، آب و زندگی در آن، انتقال آب و صنعت، آب به عنوان یک عنصر و اشکال مختلف آن، آب معجزه‌ی شفابخش، آب و سرگرمی، زندگی بدون آب و آب در داستان‌ها و افسانه‌ها) برگزار شد.

بر همین اساس و از بین ۲۹۹۶۷ اثر از ۷۹ کشور جهان که درمسابقه شرکت کردند؛ کوثر علیزاده ۱۶ ساله از مرکز فرهنگی هنری کانون ‌فریدونکنار استان مازندران، دیپلم افتخار (بخش عکس) را دریافت کرد.

کودکان و نوجوانان ایرانی یک نشان رز و ۱۵ دیپلم افتخار چهل و ششمین نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبا «لیدیسه» کشور چک را از آن خود کردند.

کانون با ارسال۴۶۳ اثر نقاشی و ۱۱۰ قطعه عکس اعضای خود در سراسر کشور در این مسابقه شرکت کرده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =