آغاز اکران فیلم سینمایی «ضربه فنی» در کانون خراسان جنوبی

اکران فیلم سینمایی «ضربه فنی» از تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در سالن نمایش مرکز فرهنگی هنری شماره یک و فراگیر بیرجند آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون  استان خراسان جنوبی، هم‌زمان با اکران فیلم «ضربه فنی» در مراکز فرهنگی هنری سراسر کشور،  کودکان و نوجوانان بیرجندی به تماشای این فیلم در سالن نمایش مرکز فرهنگی هنری شماره یک و فراگیر بیرجند می‌نشینند.

این فیلم از تازه ترین تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور  به نویسندگی و کارگردانی «غلام‌رضا رمضانی» می‌باشد.

این فیلم نامزد دریافت جایزه بخش مسابقه چهل‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم جیفونی ایتالیا نیز شده است.

«ضربه فنی» هم‌چنین در سی و یکمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان توانسته است سه جایزه پروانه زرین هیات داوران کودکان و نوجوانان برای فیلم نوجوان، پروانه زرین بهترین فیلم‌نامه و پروانه زرین بهترین فیلم نوجوان را به خود اختصاص دهد.

بر همین اساس علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاع از برنامه اکران این فیلم با  شماره تلفن 32224117 تماس بگیرند.

داستان فیلم«ضربه فنی»  درباره سه نوجوان است که هر کدام از راهی به دنبال قهرمانی در یک جام معتبر هستند اما همیشه قهرمان آن کسی نیست که برنده می‌شود.

در «ضربه فنی» نسیم ادبی، افشین هاشمی، نازنین احمدی، سیروس همتی، مجید نوروزی، درسا بختیار و ملیحه کیا نقش‌آفرینی می‌کنند.

هم‌چنین سپهراد فرزامی، سیاوش اسدپور، علی ملکیان، حسین لطفی، متین جان‌جانه، محمدامین مرادی، پوریا ایمانی و هستی فرامرزی بازیگران نوجوان این فیلم هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =