توسعه‌ی همکاری‌های کانون و اداره‌ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی

در دیدار مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بر لزوم توجه به توسعه‌ی همکاری‌های فرهنگی، هنری و ادبی به ویژه برای کودکان و نوجوانان، تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون آذربایجان شرقی، «محمد محمدپور» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این دیدار، فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به لحاظ تربیت نسل آینده‌ساز جامعه دارای اهمیت عنوان کرد و گفت: پرورش فکر و اندیشه کودکان به عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی رسالت سنگینی بر دوش مسولان و کارکنان این مجموعه نهاده است و  رشد مناسب فکر و اندیشه کودکان و نوجوانان بر تمامی آحاد جامعه می‌تواند تاثیرگذار باشد .

محمدپور، در ادامه  از واگذاری برنامه‌های فرهنگی هنری بخش کودک و نوجوان هفدهمین نمایشگاه کتاب تبریز به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد و گفت: کارگاه‌های نقاشی و قصه‌گویی و همچنین ایجاد زمینه برای حضور پررنگ ناشران کودک و نوجوان و ارائه‌ی آثار مکتوب، ‌صوتی و تهیه محتوا برای فضای مجازی از جمله موارد واگذار شده به این اداره کل در هفدهمین نمایشگاه کتاب تبریز است.

علی بینش مدیر کل کانون استان نیز در این دیدار با اشاره به برگزاری نخستین مهرواره ی کشوری داستان در تبریز، همکاری وتعامل کانون و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را در این راستا مهم و ارزشمند عنوان کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های مشترک کانون و فرهنگ و ارشاد اسلامی در طول سال هم‌افزایی و بهره مندی از ظرفیت‌های متقابل را موجب کیفیت‌بخشب به فعالیت‌های فرهنگی دانست.

گفتگوی مدیران کل کانون و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در خصوص موضوعات همکاری‌ها و برنامه‌های مشترک، از دیگر مباحث این دیدار بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =