کد خبر: 289585
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶
بازدید 279
روایت ۲۸۰ قصه در کارگاه‌های تابستانه «ناجا»

فرزندان کارکنان نیروی انتظامی(ناجا) تابستان خود را در ۲۸۰ جلسه کارگاه قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران سپری می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، این کارگاه‌های تابستانه پس از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای میان نیروی انتظامی ناجا و کانون استان تهران، از دوم تیرماه ۱۳۹۸ فعالیت خود را آغاز کرد.

بر اساس این گزارش، در این برنامه جمعی از مربیان قصه گوی کانون استان با هدف ترویج فرهنگ قصه و قصه‌گویی، به اجرای فعالیت‌هایی با عناوین« قصه- نمایش، قصه- کاردستی و قصه- بازی» می‌پردازند.

بر همین اساس، در این برنامه که ویژه‌ی فرزندان کارکنان ناجا و در مجتمع ورزشی غدیر دانشگاه علوم انتظامی و مجتمع غدیر ستاد ناجا برگزار می‌شود، ۲۸۰ جلسه کارگاه قصه‌گویی طی چهار روز در هفته، تا پایان شهریورماه به اجرا درخواهد آمد.

مخاطبان کارگاه‌های قصه‌گویی کانون استان در این برنامه، کودکان و نوجوانان پسر و دختر ۷ تا ۱۰ ساله  و ۱۰ تا ۱۳ ساله هستند.

معرفی قصه‌گویی ۹۰ ثانیه‌ای جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به کارکنان نیروی انتظامی بخشی از تلاش مربیان کانون استان در این برنامه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =