کد خبر: 289618
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
حمایت منطقه آزاد قشم از فعالیت‌های کانون پرورش فکری

مرتضی شیخ‌زاده معاون فرهنگی اجتماعی گردشگری منطقه آزاد قشم درنشست مشترک با مدیر کل کانون پرورش فکری هرمزگان حمایت همه جانبه خود را از فعالیت‌های کانون اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، در نشست مشترکی که با حضور مدیرکل کانون با معاون فرهنگی اجتماعی گردشگری منطقه آزاد قشم برگزار شد مرتضی شیخ‌زاده حمایت خود را از فعالیت‌های کانون اعلام کرد.

شیخ‌زاده : فرهنگ‌سازی در جامعه امروز نیازمند هم‌افزایی و هم‌دلی است که این مهم به دست توانمند مربیان کانون پرورش فکری عملی و اجرا خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی گردشگری منطقه آزاد قشم ضمن قدردانی ازمسوولین کانون پرورش فکری گفت: مربیان کانون به منظور پرورش استعدادهای ناب کودکان ونوجوانان، برلزوم حمایت همه جانبه از برنامه‌های کانون و رفع مشکلات مرکز فرهنگی هنری کانون قشم تاکید کرد.

وی افزود: با پیگیری و حمایت مسوولین سعی بر جذب اعتبار مالی و فرهنگی در اسرع وقت را در کار خود قرار می‌دهیم.

در این نشست ناهید سلیمانی احمدی مدیر کل کانون هرمزگان، ضمن تشریح فعالیت‌های کانون گفت:یکی از اهداف مهم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از بدو تأسیس تا کنون پُر کردن و غنی سازی اوقات فراغت در طول سال به ویژه در فصل تابستان بوده است که این مأموریت مهم را با تجربه ای پنجاه ساله دنبال می کند.

مدیر کل کانون هرمزگان بیان کرد: با توجه به  رسالت کانون پرورش فکری و بحث عدالت فرهنگی بین کودکان ونوجوانان  از مسوولین تقاضا می‌شود با تعامل بیشتر دستگاه‌های فرهنگی موجب بستر سازی وبهره‌گیری از ظرفیت‌های دوطرفه ایجادشود و اعتبارات لازم جهت راه‌اندازی کتابخانه سیار روستایی شهرستان قشم تامین شود.

سلیمانی اولویت‌بندی خدمات فرهنگی برای کودکان ونوجوانان مناطق روستایی را حائز اهمیت دانست و خواستار حمایت همه‌جانبه منطقه آزاد از فعالیت‌های کانون شد.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر فعالیتهای برنامه ریزی شده با جامعه کودک و نوجوان انجام شود قطعا این موضوع امکان حضور فعال تمامی  کودکان و نوجوانان را در فضاهای مختلف فرهنگی جامعه ایجاد می‌کند که این مهم باعث رشد فردی و اجتماعی آن‌ها در جامعه می‌شود.

نشست مشترک مدیر کل کانون پروش فکری هرمزگان با معاون فرهنگی اجتماعی گردشگری منطقه آزاد قشم بعد از ظهر روز شنبه 29 تیر1398 در دفتر معاونت منطقه‌ آزاد قشم برگزارشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =