جلسه‌ی برنامه‌ریزی آغاز به کار انجمن‌های کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان برگزار شد

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: انجمن‎ها همانند قسمت‌های گوناگون یک چرخه‌ی تولید هستند که برای رشد متوازن و رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب نیازمند همکاری و هماهنگی همه‌ی بخش‌هاست

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جلسه‌ی برنامه‌ریزی آغاز به کار انجمن‌های کانون با حضور مدیرکل و نمایندگان استانی انجمن‌ها برگزار شد.

مدیرکل کانون استان گفت: راه‌اندازی انجمن‌ها اتفاق زیبایی است که می‌تواند زمینه‌ساز تربیت مربیانی پویا و متخصص و پرورش کودکان و نوجوانانی با استعداد در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان باشد.

معصومه هادی در ادامه در خصوص نحوه‌ی انتخاب نمایندگان انجمن‌ها عنوان کرد: انتخاب نمایندگان انجمن‌ها براساس شایستگی، توانمندی و پیشینه‌ی پژوهشی همکاران بوده و امیدواریم با تلاش همه‌جانبه‌ی همکاران در معرفی کانون و توانمندی‌های آن به جامعه موفق عمل کنیم.

وی سپس انجمن‎ها را، بخش‌های گوناگون یک چرخه‌ی تولید دانست که برای رشد متوازن، نیازمند هم‌پوشانی، همکاری و هماهنگی همه‌ی بخش‌هاست تا نتیجه‌ی مطلوب حاصل شود.

استفاده از عنصر خلاقیت، توجه به آموزه‌های دوره‌های تخصصی برگزار شده، برگزاری نمایشگاه‌های توانمندی اعضا و مربیان و تولید آثار متناسب با توانایی‌های مربیان و اعضا از جمله توصیه‎های هادی به همکاران حاضر در جلسه بود.

پیش از سخنان مدیرکل کانون استان، سرپرست معاونت فرهنگی، مسعود خاکسفدی، شیوه‌نامه‌ی انجمن‌ها را برای حاضران خواند و همکاران پیشنهادهایی برای بهره‌برداری بیشتر از انجمن‌ها ارایه کردند.

قابل ذکر است در این جلسه، طی احکامی جداگانه از سوی مدیرکل کانون استان، مهتاب سارونی، کارشناس‌مسئول فرهنگی، هنری و ادبی کانون استان، به عنوان نماینده‌ی انجمن هنرهای نمایشی، عالیه سجادی و حوری داوودی، کارشناسان فرهنگی و هنری، به ترتیب به عنوان نمایندگان انجمن‌های قصه‌گویی و عکاسی و سمیرا قنبری، مربی‌مسئول مرکز شماره یک زاهدان به عنوان نماینده‌ی انجمن سرود معرفی شدند.

گفتنی است این انجمن‌ها بخشی از ۱۰ انجمن ادبی و هنری است که راه‌اندازی و توسعه آن از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال پیگیری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =