کد خبر: 289627
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
بازدید 178
پایان خوب برای اولین ماه تابستان در مراکز کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، آخرین روزهای ماه اول تابستان را با اجرای برنامه‌های متنوع گذراندند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، آخرین روزهای تیر در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین، با اجرای برنامه‌های متنوع همراه بود.

در مرکز فرهنگی و هنری سگزآباد در تاریخ 30 تیر 1398، یک اردوی یک روزه برای 15 عضو دختر نوجوان برگزار شد.در این اردو، اعضا به روستای رودک رفتند و ضمن آشنایی با محصولات کشاورزی و جانوران بومی آنجا، به بازی و سرگرمی پرداختند.

 مرکز  فرهگی و هنری شماره سه قزوین به مناسبت هفته حجاب و عفاف، ویژه برنامه" وقتی با حجاب می شوی " را برای 43 عضو کودک و نوجوان دختربرگزار کرد . این برنامه با فعالیت‌های قصه گویی، بیان اهمیت حجاب در قرآن و احادیث و معرفی دلیل نام گذاری 21 تیر به عنوان روز حجاب و عفاف  همراه بود، هم‌چنین اعضای مرکز در کارگاه های بستن شال اسلامی، کاردستی، خوشنویسی و کارگاه ادبی  ویژه هفته حجاب و عفاف شرکت کردند.

در تاریخ 30 تیر98، مرکز فرهنگی هنری آبیک شماره دو ، نشستی آموزشی برای اعضای کودک پسر خود برگزار کرد. در این نشست 18 عضو کودک پسر حضور داشتند و مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین درباره اهمیت آب و روش‌های صرفه جویی در مصرف آب مطالبی را ارائه کرد. در بخش دیگری از این نشست، بچه ها سوالات خود را درباره کیفیت آب آبیک و علت کیفیت نامناسب آب شهرشان و ... مطرح کردند و مهمان برنامه به سوالات اعضا پاسخ داد.

گفتنی است این نشست در راستای ویژه برنامه های مصرف بهینه آب در تابستان 98، برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =