جلسه کارگاههای روان شناسی «مثبت گرا» با تمرکز بر 8 مهارت مثبت در اداره کل کانون برگزار شد

جلسه برنامه ریزی و هماهنگی تشکیل کارگاههای روان شناسی در مراکز آذربایجان غربی با تمرکز بر 8 مهارت مثبت با هدف تقویت توانمندی نوجوانان در حوزه هیجانات با رویکرد پیشگیرانه و آینده نگر در محل سالن جلسات اداره کل کانون برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی،جلسه هماهنگی و برنامه ریزی کارگاههای  روان شناسی «مثبت گرا »با حضور مدیر کل و کارشناسان دفتر استان برگزار شد .

بر اساس این خبر ، کارگاههای روان شناسی مثبت گرا برای گروههای سنی 10 تا 16 سال، با تمرکز بر 8 مهارت مثبت و با هدف راهنمایی نسل آینده به سوی موفقیت و شادکامی در مراکز آذربایجان غربی برگزار می شود .

این برنامه آموزشی به نوجوانان یاد می دهد که چگونه با خود باوری و استفاده از مهارتهای رفتار جراتمندانه ، امیدوارانه و برقرای روابط مثبت ، حیات اجتماعی سالمی را تجربه کنند.

در این نشست جواد زاهدی مدیر کل کانون استان نسبت به انتخاب مرکز پایلوت و توجه به ویژگیهای مناسب مکانی، میزان دسترسی نوجوانان و والدین ، امکانات مناسب به منظور برگزاری کارگاه ،تبلیغات و اطلاع رسانی محیطی و ... تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =