«مرجان فولادوند» میهمان برنامه‌ی «خانم شاعر سلام» کانون شماره ۱۵ تهران شد

اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره ۱۵ کانون استان تهران، در ویژه‌برنامه‌ی «خانم شاعر سلام»، میزبان «مرجان فولادوند» نویسنده کودک و نوجوانان بودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، صد و ده نفر از اعضای کودک و نوجوان دختر و پسر مرکز شاره ۱۵ کانون استان، میزبان «مرجان فولادوند» نویسنده و پژوهشگر ادبیات کودک و نوجوان  بودند.

بر اساس این گزارش، اعضای کتاب‌خوان این مرکز تخصصی ادبی،  با هدایت مربیانشان، دو ماه قبل از اجرای این برنامه، با فعالیت‌های فرهنگی همچون روخوانی کتاب، بحث و نقد کتاب و معرفی شخصیت با میهمانشان بیشتر آشنا شده و خود را آماده‌ی میزبانی از این نویسنده خوش‌قریحه کردند.

معرفی شخصیت و آثار مرجان فولادوند به‌صورت پانل دیواری و فضاسازی سالن برنامه به شکل کتاب «ژینژانبر مرغ نوروزی» اثر این نویسنده، بخشی از فعالیت نوجوانان ارشد جهت آماده‌سازی کتابخانه برای اجرای این برنامه بود.

پرسش و پاسخ اعضا از مرجان فولادوند در رابطه با دوران حضورش در کانون و بیان شیوه‌های داستان‌نویسی و انتخاب ایده و طرح اولیه‌ی داستان، بخشی از گفت‌وگوی وی با اعضا بود.

اجرای «رادیو کانون»، قصه‌گویی«طوطی و بازرگان» و اجرای نمایش عروسکی «ماه مهربان» که همگی از کتاب‌ها و دیگر آثار میهمان برنامه انتخاب‌شده بود، از دیگر برنامه‌های این ویژه‌برنامه بود که با هنرمندی اعضای نوجوان اجرا شد.

در پایان اعضا با هدایایی از زحمات و تلاش این نویسنده خوش‌نام تجلیل کرده و همه باهم عکس یادگاری گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =