کد خبر: 289660
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
بازدید 375
یک روز از تابستان شاد کانون در مرکز مجتمع کرج

اعضای  مرکز مجتمع کانون کرج، مانند سایر اعضای مراکز استان، در کارگاه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی شرکت کرده و تابستان شاد کانون را دل‌پذیرتر می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، مرکز مجتمع کانون البرز هم مانند سایر مراکز کانون استان، با اجرای فعالیت های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی سعی کرده است تا تابستانی شاد و خاطره‌انگیز را برای اعضای خود،  رقم بزند.

در روز دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸، کارگاه های کتابخوانی، کاردستی، شعرخوانی، روان‌خوانی( ویژه کلاس اولی‌ ها)، قصه‌گویی ( ویژه اعضا نوجوان) ،  معرفی سرزمین، ادبی، موسیقی و  سفالگری در این مرکز برگزار شد.

اجرای نمایش عروسکی«مهمونی پر ماجرا»

این نمایش نیز  به نویسندگی و کارگردانی «لیلا بیگوند» و با هنرمندی سمیه بیگوند، مرضیه پوربخت، سحر شکری صفا و  لیلا بیگوند با تکنیک استفاده از تن پوش در قالب « نمایش عروسکی»  امروز نیز  در سالن نمایش مرکز مجتمع پذیرای علاقه‌مندان بود و تا پایان تابستان اجرا خواهد شد.

نمایش«مهمونی پرماجرا»  بچه ها را به دنیای فانتزی زیر زمین می برد، جایی که موش کور در مسیر رفتن به مهمانی،  راهش را گم می کند  و با درست کردن یک سوراخ بزرگ وارد خانه ی نا مرتب  هزارپا می شود و هزار پا که تنهاست سعی می‌کند موش کور را در خانه‌اش نگه دارد  و در ادامه با مشارکت بچه‌ها نمایش کامل می‌شود.

مرکز مجتمع کرج، در خیابان شهید صدوقی کرج، انتهای خیابان شهید نامجو واقع شده است.

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شمارهع ۳۲۸۲۰۹۰۹ تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =