کد خبر: 289695
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
بازدید 1660
رییس آموزش و پرورش شهرستان الشتر لرستان:

کانون محیطی بسیار مطلوب برای اوقات فراغت دانش آموزان است

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان: همزمان بابرگزاری کارگاه های فرهنگی، هنری وادبی، رییس آموزش وپرورش شهرستان الشتر ازروند اجرای کلاس های اوقات فراغت مرکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان این شهرستان بازدید کرد.

دراین بازدید، ایرج زینی اصلانی مسول روابط عمومی حسین فرهادی رییس اداره آموزش و پرورش را دراین بازدید همراهی می کردند.

براساس این گزارش: حسین فرهادی رییس آموزش و پرورش الشتر برای آشنایی با فعالیتهای کانون و مربیان مرکز با اعضا ومربیان به گفت وگو پرداخت ودرکارگاه های مختلف حضور یافت.

درعین حال یکی از اعضا به شاهنامه خوانی پرداخت و اعضا ومربیان پس از معرفی خود، از فعالیت هایی که در مرکز انجام می دهند، مطالب را بیان داشتند.

در ادامه این دیدار، مربی مسئول مرکز پس از معرفی کانون وفعالیت های آن گزارشی از عملکرد این مرکز در سه ماهه گذشته ونحوه عضو گیری بیان داشت.

دربخش بعدی فرهادی با مربیان مرکز گفتگو نشست وبیان داشت: مربیان کانون به صورت تخصصی فعالیت های فرهنگی، هنری وادبی را به بچه ها آموزش می دهند و کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، محیطی بسیار مطلوب برای اوقات فراغت دانش آموزان است.

وی با اشاره به طرح کانون و مدرسه گفت: این طرح برای دانش آموزان خیلی مفید است و برای سال تحصیلی جدید هماهنگی لازم، از طرف آموزش وپرورش و کانون برای اجرای این طرح، انجام خواهدشد.

در پایان این دیدار صمیمی، حسین فرهادی رییس آموزش و پرورش الشتر تعدادی وسایل ورزشی به اعضای مرکز اهداء شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =