آغاز جشن‌های قصه‌گویی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در شهرهای استان

جشن‌های قصه‌گویی در استقبال از بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از سوی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرهای مختلف استان کرمانشاه در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، جشن های قصه‌گویی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در شهرهای مختلف این استان آغز شده است.

بر همین اساس، برنامه جشن قصه‌گویی در استقبال از بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، با حضور فرماندار و جمعی از مسوولین شهرستان کنگاور در محل پارک شاهد این شهرستان برگزار شد.

این برنامه که با استقبال کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها روبه رو شده بود، صبح روز سه شنبه، یکم تیرماه ۱۳۹۸ به اجرا در آمد.

اجرای قصه‌گویی توسط مربی قصه‌گوی برگزیده بین‌المللی کانون استان، قصه‌گوییاعضای برگزیده مرکز کانون پرورش فکری کنگاور، تبیین و تشریح فعالیت‌های اجرایی برای برگزاری جشنواره بین‌المللی توسط کارشناس مسوول کانون استان، و...از برنامه‌های این جشن بود.

جشنهای ویژه قصه‌گویی در استقبال از بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از سوی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرهای مختلف استان کرمانشاه در حال برگزاری است. 

بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون در دو بخش قصه‌گویی صحنه‌ای و ۹۰ ثانیه‌ای، هم‌زمان با شب یلدا برگزار می‌شود.

دبیرخانه استانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در کرمانشاه، ، شهرک کارمندان، ایستگاه دوم، جنب سینمنا فرهنگ، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع شده است.

برای شرکت در بخش صحنه‌ای این رویداد فرهنگی تا روز ۱۷ شهریور و در بخش ۹۰ ثانیه‌ای تا ۱۰ مهر ۱۳۹۸ مهلت تعیین شده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد می‌توانند به سایت جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =