کد خبر: 289713
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶
تئاتر غذای روح بچه‌هاست

مجری برنامه‌های تلویزیونی تئاتر را مانند غذایی برای روح کودکان دانست که بچه‌ها تا مدت‌ها پس از تماشای هر نمایش در مورد آن حرف می‌زنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، قناد در آیین آغاز اجرای نمایش «مبارک و قالیچه پرنده» که روز 30 تیر 1398 در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: گروه‌های تئاتری برای یک اجرا ماه‌ها تمرین و تلاش می‌کنند تا بتوانند بار آموزشی و شادی را در قالب نمایش به بچه‌ها منتقل کنند.

وی با بیان این‌که بسیاری از بچه‌ها ممکن است از اجرای نمایش‌های مرکز تئاتر کانون بی‌اطلاع باشند از خانواده‌ها و کودکان و نوجوانانی که نمایش‌ها را تماشا کرده‌اند خواست به دوستان خود نیز اطلاع دهند تا این تئاترها را تماشا کنند.

مجری برنامه‌های تلویزیونی در پایان از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز به خاطر حمایت و ایجاد زمینه‌ی لازم برای اجرای نمایش‌های ویژه کودکان ونوجوانان قدردانی کرد.

اجرای نمایش زنده، عروسکی «مبارک و قالیچه پرنده» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی حامد زحمتکش برای کودکان بالای ۶ سال مناسب است.

خلاصه نمایش «مبارک و قالیچه پرنده» از این قرار است که در سال‌های اخیر محله‌ها دچار تغییر شده‌اند و مبارک بابای خیمه را به محله قدیمی‌شان برده تا او را متوجه تغییرات کند دراین میان خودش نیز تصمیم به تغییر می‌گیرد و می‌خواهد آدم گنده‌ای شود، قدم در این راه می‌گذارد که با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود و ادامه‌ی ماجرا...

این نمایش هر روز به جز شنبه‌ها صبح‌ها ویژه مدارس و مهدهای کودک و ساعت ۲۰:۳۰ برای عموم در سالن گلستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پاک لاله تهران اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید اینترنتی بلیت به سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com مراجعه کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیش‌تر و ذخیره بلیت با شماره تلفن‌های ۰۲۱۸۸۹۶۶۱۱۹ و ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =